Gå til innhold

sillikon bilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei alle sammen ! vet dere er veldi flinke her inne , er d noen som kan hjelpe mg md noen linker av før og etter bilder av sillikon inplantning?? takker... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Du får gå inn på www.qvinna.info Det er en bra side med masse før og etter bilder. Og informasjon. Det er en svensk side!

Der kan du velge den størelsen du har nå og den du ønsker å oppnå. Da får du i alle fall ett ca bilde av hvordan du kanskje kommer til å se ut.

ellers så får du bare spørre om det er noe du lurer på.

Det er nå 8 uker siden jeg gjennomgikk en silikon operasjon!

:sexy:

Skrevet

tusen takk for svar :) føler mg så usikker på hvor mykje eg skal fulle i,eg har en stor A cup og vil opp i en full C. Tror kansje eg tar 300gr. hvor mye har dere ?har en veninne som fulte 400gr og hun hadde stor B fra før og fikk DD,syntes di var alt alt for store..hun sa og at hun fikk sykemelding av kirurgen, men d har eg hørt man ikke får, er d noen som vet dette ? hun ble operert i stavanger på colisseum klinikken,og d er der eg vurderer og gjer d og, men herregud hvor dyrt d er nå da, 27000 koster d . hvor mye betalte dere?? :o

Skrevet

Hei!

Jeg la inn 325 gr på den ene siden og 350 på den andre siden.

Jeg gikke vell fra en stor A til en medium til full C. Nå i etter kant så kunne jeg tenke meg litt større. Men det var ikke plass til mer. Og de har heller ikke lagt seg ordentelig enda.Så jeg må enda vent litt før jeg ser det endelig resultatet. Jeg angrer ikke at jeg gjorde det. Nå kan jeg kla av meg foran typen uten å føle meg utilpass. Og på jule bordet med jobben hadde jeg på meg stroppeløs topp , det kunne jeg ikke før.

Jeg betalte 25000kr på askim klinikken. Da er alle før konsultasjonene og etter kontroller inkludert. Men du må tenke på at det koster litt mer....Du må ha nye klær etter på :D Jeg kjøper meg noen topper og genser heletiden nå. det jeg hadde passer ikke lenger :lol: Men det er jo nesten en hyggelig utgift.

Det negative aspektene i dette som du må tenke på er SMERTENE etter operasjonen. Det er selvfølgelig forskjell på folk. Men jeg hadde VONDT den første uka etter operasjonen. Og jeg fikk ikke sykemelding. Det gis ikke sykemelding på kosmetiske operasjoner.

Så du må vurdere om det er verdt det å betale ett sted mellom 25000 og 30000 kr . 1 uke fri fra jobb/skole og smerter.

Du må bare spørre hvis det skulle være noe. Jeg er gla jeg fant dette forumet før jeg skulle operere så det er bra jeg kan være til hjelp for andre.

• 3 år senere...
Gjest Gjest_småen_*
Skrevet

Heizann.. Noen som kan hjelpe meg?? lurer på hva forskjellen e vist du tar sillikonen under bryst muskelen el om du tar den over?? Hehe:P Takk på forhond:)

Skrevet
Heizann.. Noen som kan hjelpe meg?? lurer på hva forskjellen e vist du tar sillikonen under bryst muskelen el om du tar den over?? Hehe:P Takk på forhond:)

Tar du den under brystmuskelen ser det mye mer naturlig ut, og det kjennes også mer naturlig ut når man tar på brystet. Beholder normal kroppstemperatur gjør det også (har hørt noen si at silikonbryster er iskalde og ta på, det stemmer ikke når protesen er lagt under brystmuskelen). Kort sagt kan du si at proteser under muskelen presser dine egne naturlige pupper fram, mens innlegg over muskelen fyller ut selve puppen.

jeg har under muskelen, og synes det er fabelaktig, blant annet fordi det ser svært naturlig ut, og jeg har aldri merket noe som helst til at det faktisk er innlegg der - aldir vært noe problem å sove på magen foreksempel (har hatt de i 15 år, men det skal vel også nevnes at jeg kun la inn 180 gram på hver side, hadde intet ønske om å se ut som Pamela).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...