Gå til innhold

Problemer med luft.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt småflaut problem,så er anonym på denne jeg :sjenert:

Har hatt litt problemer med luft ganske lenge,men jeg syns det har blitt verre nå.Syns jeg reagerer på den minste lille ting.

Drikker jeg noe med kullsyre,så sitter jeg lenge etter og raper.Greit nok om det hadde vært litt,men jeg raper konstant om jeg drikker noe med kullsyre.

Når det gjelder mat er jeg egentlig ikke sikker på hva som trigger det,utenom at jeg vet at når jeg spiser mye karbohydrater som brød så blir reaksjonen verre,men utenom det er jeg usikker.

Spiser mye fiber,men tror ikke det er der problemet ligger for det har jeg gjort lenge uten at det har vært noe problem.

Vet ikke helt jeg,noen som har peiling på dette eller?Begynner å bli lei av at jeg knapt kan spise eller drikke noe uten at jeg må føle meg som en vandrende atombombe :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en intoleranse av noe slag, da er det veldig vanlig med flatulens. Intoleranse kan oppstå når som helst tror jeg, jeg kjenner en som fikk cøliaki(?) tidlig i 20-årene, men det var et ganske ille tilfelle.

Samboeren min har slitt veldig med flatulens det siste året, og han utredes for intoleranse nå.

Jeg synes ihvertfall du burde snakke med legen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...