Gjest Jente Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Er det normalt å vege 54-55 kg når man er 175 høy? Er man tykk eller tynn da?
Vulpes Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Hvorvidt man er undervektig eller ikke kommer vel an å hvordan man er laget fra naturens side? Men det høres ganske lite ut. Jeg er noen cm lavere og veier rundt 8 kg mer, og jeg er slank. Men igjen, jeg føler jeg alltid har veid mer enn jeg ser ut til, haha.
mahnzi Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er 160 og veier 51, og jeg er slank. Tror det er litt lite hvis du er så høy, men kommer jo ann på hvordan man er bygd
PulsPlus Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er 160 og veier 51, og jeg er slank. Tror det er litt lite hvis du er så høy, men kommer jo ann på hvordan man er bygd Kommer an på bygning ja. Muskler, fett, osv, osv. I følge BMI er jeg overvektig men er ikke mye fett på denne kroppen. Men 55kg og 175 høy hørtes lite ut.
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Smell feit! :ironi: :ironi: Tynn/ undervektig. Er selv 167 og veier 49kg nå og skulle virkelig ønske at jeg veide noen kilo mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå