Gå til innhold

hva er mest sexy?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva menn syns er mest sexy mellom jenter/damer som går i f eks converse sko, eller høye hæler? Altså til hverdags.. Hvem liker litt laidback stil og hvem liker den typen "feminin style", altså merkeklær og slikt som det. bare rein nysgjerrighet! :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT THE FUCK ARE YOU ON ABOUT?!!

Skrevet

Det spørs vel litt hva slags stil man har ellers? Det er ikke noe fint med converse og joggebukse eller andre slappe klær, men kan se fint ut til en tight skinnyjeans og skjorte f.eks.

  • Liker 1
Skrevet

Det spørs vel litt hva slags stil man har ellers? Det er ikke noe fint med converse og joggebukse eller andre slappe klær, men kan se fint ut til en tight skinnyjeans og skjorte f.eks.

Ja, spørsmålet er vell egentlig enkelt og greit om menn syns det er mest tiltrekkende med jenter som stæsjer seg 2 timer om morningen eller de som bruker 1 time eller mindre. om du skjønner..

Skrevet

<1 time uten tvil! Er ikke interessert i at alarmen skal gå så sinnsykt tidlig for at hun evnt skulle sminke seg liksom :gjeiper:

Men til det litt mer seriøse, naturlig er pent!

Skrevet

Høye hæler er alltid sexy...

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se sammenhengen mellom å bruke høye hæler og å bruke 2 timer på badet om morgenen. Det tar to sekunder å ta på seg et par sko.

  • Liker 2
Skrevet

Høye hæler er alltid sexy...

Hvis man kan gå i de. Hvis man ikke kan gå i høye hæler ser man ut som en hjulbeint ku..

  • Liker 1
Gjest Rastl0s
Skrevet

Jeg er ikke fan av typen jenter som bruker høye hæler til vanlig. Til tilstelninger osv er det selvfølgelig helt greit (pensko), men liker ikke berter som jåler seg opp, er redd for å bli skitten og som ikke er så aktive og sporty og bare bruke hæler omtrent.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se sammenhengen mellom å bruke høye hæler og å bruke 2 timer på badet om morgenen. Det tar to sekunder å ta på seg et par sko.

hehe, nei ikke det jeg mener. ble vell litt rot i spørsmålet, men nå mener jeg om menn syns det er best at jenter går for det litt mer naturlige istedenfor å stæsje seg hver eneste dag. jeg tenker da streetshoes er mer laidback og litt sånn "ikke så avhengig" av å se smashing ut, og de som går i høye hæler er de som stæsjer seg og kler seg med fine klær og gjerne merkeklær, var vell egentlig det som var poenget i spørsmålet.. :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...