Gjest Bartenina Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hvordan lager dere smoothie, folkens? :-) Vi bruker vanligvis yoghurt, fryste blåbær, jordbær eller bringebær, banan og en skvett appelsin eller eplejuice. Nå har jeg litt ananas og appelsin liggende, noen som har erfaring med den miksen f.eks? :-) Og evt banan i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Av og til lager jeg med frossen "gul" fruktblanding og appelsin- og eplejuice, av og til med "rød" fruktblanding og Tjukkmjølk fra Rørosmeieriet. Smaker smaskens!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Jeg bruker skogsbærblanding, eller annen frossen frukt, vaniljekesam, havregryn eller 4korns blanding, juice eller vann. En annen kjempegod smoothie er med frossen revet gulrot, ingefær og lime&appelsinjuice. Friskt og supergodt!!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 En stor håndfull spinat, saften fra én lime, noen deciliter kaldt vann, en banan og en passende mengde frossen frukt/bær.
otilie Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 stapper oppi det meste som vi har liggende hehe. noe frosne bær.. blåbær/skogsbær er godt! banan, eple, litt sitron kanskje... jordbær oppi er godt:) og yoghurt da! pluss litt juice. appelsin, eple.... også pleier vi å ha litt mynte-blader oppi! har tatt en dæsj syltetøy oppi et par ganger og hehe
Gjest Bartenina Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Syltetøy har jeg og brukt noen ganger ;-) Idag laget jeg en smoothie med eple, banan, malt ingefær og kanel, og litt vann. Var god den, men hadde ikke klart mer enn det jeg laget. Men 2 av 5 om dagen er i boks i allefall :-D ny smoothie til kvelds når kjæremin og jeg skal kose oss ;-)
Mayah Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Som regel bruker jeg appelsinjuice (evt.appelsiner) og frosne bananer som utgangspunkt, og putter oppi for eksempel frosne jordbær, frossen bringebær- og skogsbærblanding og frossen mango. Nam!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Jeg lager alltid denne: 150 g skogsbærblanding, frossen 1 banan et lite glass vann den er perfekt synes jeg. Og veldig enkel
Gjest Solsmil Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 jeg bruker en del blåbær, en del bringebær og to deler appelsinjuice, eventuelt litt mer juice slik at den blir ganske tynnflytende. syyykt godt
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Avokado, sitron, gulrot, rødbeter, agurk, stangselleri, hamp frø, mandler og paranøtter, blåbær, bringebær, skogsbær, vann Sunt og godt!
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Jeg bruker smoothie mix fantasy. så jævlig god!!!!! Blander den med eplejuice og vanilje youghurt. Ellers liker jeg og leke meg med smoothie maskina, frukt, yoghurt og isbiter :-D
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Biola med bringebær eller jordbær. Røde bær og alltid en banan.
MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Jeg pleier å lage med banan, frosne bringebær/jordbær og naturell yoghurt.
ladyluna Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Nå har jeg litt ananas og appelsin liggende, noen som har erfaring med den miksen f.eks? :-) Og evt banan i tillegg. Jeg bruker alltid både banan og ananas i min smoothie: 25g bringebær 45g jordbær 30g ananas 25g banan 1 dl appelsinjuice eller ananasjuice 2 store ts yoghurt naturell Dette gir ca 3 dl smoothie Edit: Alt utenom juicen og yoghurten er forresten frosset. Endret 10. februar 2012 av ladyluna
Mubba Skrevet 10. februar 2012 #15 Skrevet 10. februar 2012 Jeg starter med noen fryste bær eller frukt, gjerne bringebær, blåbær, jordbær, skogsbærblanding, mango eller ananas. Så tilsetter jeg en desiliter eller to med kokosmelk, og litt vann. Tilsetter litt vaniljepulver og diverse supermat for å gjøre smoothien mettende. Frosne bær/frukt + kokosmelk + vaniljepulver =
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #16 Skrevet 10. februar 2012 Min favoritt: 1/2 banan Litt bringebær (10-15 stk) Litt jordbær (5-10 stk) Litt eplejuice Litt appelsinjuice 2-3 ss yoghurt naturell
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå