Gjest Astrid Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Datteren min på 11 år skulle på turdag med klassen sin. Hun skulle ha med seg kakao. Hun forteller at hun skulle prøvesmake, men hun ante selvfølgelig ikke at den var rykende varm. Hun sølte masse på magen og fortalte at det gjorde veldig vondt. Hun prøvde å ringe meg, men jeg var på jobb og var ikke i nærheten av telefonen når hun ringte meg. Hun trodde det ville gå over og gikk på skolen. Det var vinter og kaldt så jeg tror det avkølte henne ned. Når hun kom hjem følte hun at det ikke gjorde så vondt lenger. Hun tok av seg genseren for å se og der var det fem blemmer, tror jeg. De var på størrelsen av en vanlig tastatur-knapp. Nå har jeg nettopp kommet hjem og hun har fortalt meg dette. Hva skal jeg gjøre? Jeg håper at jeg kan ordne dette så raskt som mulig.
Betty2 Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Hvis det bare er blemmer (vannfylte?) og litt rød hud, så høres det ut som en førstegrad, kan smøre litt alovera på det, eller en annen lindrene krem. men ikke stikk hull på blemmene, la dem få gor av seg selv. ( i hvertfall til du har snakket med en lege) Ta en telefon til din lokale legevakt (evt fastlege hvis de er åpen enda) de kan også gi råd og veiledning via tlf, jeg ville hørt med dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå