AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hva gjør du når du har noen dager fri å planer om å bare være hjemme? Har fri nå å trenger inspirasjon,luksusproblem ja
puffy123 Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg tar en tur ut og går til butikken, kjøper meg et blad, en brus eller noe annet godt å drikke og noe godt å spise, så går jeg hjem og slapper av :- ) ! Leser blad, tar det med ro, halvsover litt, dusjer, bare er alene! ) Bruk dagen på noe som gjør deg glad :D
yes2yes Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 (endret) Ahhh elsker sånne dager Jeg pleier å lage meg en kjmpegod pizza og kjøpe noe kullsyre-holdig. Ta meg en dusj, bruke behagelige klær og fikse sminken ( ). Nå om vinteren synes jeg det også er ganske digg å gå en tur ned til sentrum og ta en prat over en kopp te med ei vennine. Og kanskje avslutte dagen under mange pledd, foran TV'n, med en laptop og litt godis. EDIT: Glemte kyllingsalat! Spiser ALLTID en god kyllingsalat på fridager. Endret 7. februar 2012 av yes2yes 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Jeg tar gjerne en morgentrening på treningssenteret. Handler på vei hjem. Nyter stillheten og det å bare gjøre som jeg vil. Litt på nett, noe digg til middag, lager en kake, glor på tv, ringer kjentfolk, leser i en bok, strikker. Mest av alt nyter jeg stillhet og vissheten om at jeg er alene.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Skal jeg ha en hjemmekosedag sørger jeg som regel for å ha "råvarene" i hus dagen før. lager god frokost som jeg koser meg med mens jeg skjekker facebook,nyheter eller ser en film. Tar en lang dusj med skrubb og hårkur og tar på meg kosedressen. Så blir det kanskje sofaen med den koselige boken jeg har spart til denne dagen. Litt brus og snop så er dagen perfekt
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Åh elsker virkerlig slike dager da jeg har fri å er alene, da kooser jeg meg. Liker å gjøre rent leiligheten i forkant så den er ren og fin til jeg har fri,for fridagene mine er hellige! Elsker å stå opp tidlig på morgenen,fyre i peisen,lage god frokost å se på god morgen norge.. Gå laang tur å kanskje dra på besøk til noen. Lage god middag,ta et bad,spise godis,se på tv,film. Gleder meg til lørdag.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Da pleier jeg å gjøre det rent og fint rundt meg. Så går jeg på butikken og kjøper meg ting jeg ikke kjøper til dagligdags. Kanskje et blad, pepsi max litt smågodt og potetgull. Også ligger jeg på sofaen og ser på favoritt tv-serier på nett. Og har på meg behagelig klær som jeg ikke kan vise meg ute i. Bare koser meg. Også pleier jeg å være oppe lenger enn vanlig, er egentlig et skikkelig nattmenneske, men det fungerer jo ikke til vanlig. Også dusjer jeg og skifter på sengen før jeg legger meg. Verdens deiligste følelse å ligg ren i ny og fin seng.
mwm Skrevet 10. februar 2012 #8 Skrevet 10. februar 2012 Ahh, elsker hjemmedager. Da passer jeg må å kjøpe inn alt av nødvendigheter som mat og snop dagen før, slik at jeg slipper å forlate huset. Først sover jeg til jeg våkner, så spiser jeg en god frokost å ser på dårlige program på tv'n. Så gjør jeg alt som skal gjøres av husarbeid, slik at jeg kan koble helt ut etterpå. Så tar jeg meg en dusj, lager mat, og gror fast i sofaen resten av kvelden med favorittseriene mine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå