Gå til innhold

Hva slags bh skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

BH

Jeg tenker på å kjøpe denne. Men den er dyr, er det vits i å invistere i en slik? Må ha en stroppløs bh under brudekjolen, men har fått inntrykk av at det er ubehagelig med bøyle-bh? Hva skal du ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp linken din, kommer bare til en ugyldig side... Men hvilken kjole skal du ha? Jeg skal ha korsett! Dette holder puppene på plass, og den sitter som støpt til kroppen! Ingen fare for at den skal skli ned eller for at puppene skal ramle ut :fnise: Men det er jo ikke alle kjoler man kan ha korsett under, så det må man jo finne ut først :)

Skrevet

Brukte bare en hvit stroppeløs bh jeg hadde fra før jeg. Fra Lindex tror jeg :) Det sexy undertøyet får komme fram på bryllupsreisen :fnise:

Skrevet

Nydelig kjole :) Min Maggie-kjole (Victoriana) har også innebygd korsett, men jeg prøvde med korsett under, og det var veldig godt å ha på! Og det er jo en innbygd BH i korsettet, så naken er man ikke :)

Men det viktigste er jo som du sier, at du tar på noe du føler deg komfortabel i! Husk at korsettet i kjolen strammer inn over puppene, så BHen/evt. korsettet kommer til å sitte der det skal :)

Gjest Adriane
Skrevet

Nydelig kjole :) Min Maggie-kjole (Victoriana) har også innebygd korsett, men jeg prøvde med korsett under, og det var veldig godt å ha på! Og det er jo en innbygd BH i korsettet, så naken er man ikke :)

Men det viktigste er jo som du sier, at du tar på noe du føler deg komfortabel i! Husk at korsettet i kjolen strammer inn over puppene, så BHen/evt. korsettet kommer til å sitte der det skal :)

Så fiiin! :jepp: (Måtte google :fnise:)

Kan jeg spørre hvilket korsett du skal ha til? (Og hvor du kjøper/kjøpte det?)

Skrevet

Tusen takk :rodmer: Veldig fornøyd med den! Er i ivory, da, og ikke champagne som det ser ut som på bildet, så perlene og krystaller på brystet vises mye bedre :)

Korsettet kjøpte jeg i brudesalongen, så tror ikke jeg finner bilde av det :klo: Men den er helt helt enkel! Stroppeløs og med strømpeholdere nederst, hvit :) sitter godt inntil, og har to rader med hekter bak, så kan strammes inn/løsnes litt etter behov :)

Skrevet

Kommer an på hvor mye som skinner gjennom kjolen, men jeg ønsker meg et skikkelig hot, rødt undertøysett i bryllupet mitt. Om ikke det går så får jeg vel være fornøyd med et vanlig hvitt et.

Gjest Adriane
Skrevet

Kommer an på hvor mye som skinner gjennom kjolen, men jeg ønsker meg et skikkelig hot, rødt undertøysett i bryllupet mitt. Om ikke det går så får jeg vel være fornøyd med et vanlig hvitt et.

Sånn tenker jeg også, at det hadde vært herlig å bruke et undertøy med farge :jepp: Men det spørs som du sier, hvor mye som skinner gjennom kjolen...

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg tok med meg kjolen på en undertøy salong og kjøpte der, alt i pakke, bh, truse, hofteholder, strømpebånd, strømper og kjoletape ble 1850,-. Så synes ikke prisen på den bhen var så gal jeg da..

Skrevet

Jeg hadde ikke på meg bh under kjolen i det hele tatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Sånn tenker jeg også, at det hadde vært herlig å bruke et undertøy med farge :jepp: Men det spørs som du sier, hvor mye som skinner gjennom kjolen...

Jeg er ellers skikkelig kjip når det gjelder undertøy. Jeg har store pupper som det ikke er så lett å finne fine BHer til, dessuten syns jeg ofte det er bortkastet å bruke så mye penger på undertøy når det bare tas rett av uansett. Men akkurat i bryllupet mitt har jeg lyst til å føle meg skikkelig hot ;)

Skrevet

Jeg hadde ikke på meg bh under kjolen i det hele tatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Det vurderer jeg også....min har innebygd korsett, så jeg følte den satt skikkelig bra og ga veldig god støtte...men var litt usikker på om jeg burde ha noe som løfter litt mer....kan jeg spørre hvilken str du bruker i bh? :fnise: Litt teit spørsmål, og du trenger ikke svare hvis du ikke vil...bare det at mine ikke er så forferdelig store, men allikevel proposjonert med resten av kropppen...men lurer på om jeg blir seende litt flat ut uten noe under :sjenert:

Skrevet

BH

Jeg tenker på å kjøpe denne. Men den er dyr, er det vits i å invistere i en slik? Må ha en stroppløs bh under brudekjolen, men har fått inntrykk av at det er ubehagelig med bøyle-bh? Hva skal du ha?

Kommer an på kjolen din. Har du korsett i kjolen behøver du neppe BH.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...