AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg gle på badegolvet for noen minutter siden. Jeg landa rett på rygg, litt mer på den venstre siden. Det gjorde ikke så vondt da det skjedde, men nå har jeg vondt i venstre hoften og jeg føler meg litt nummen. Kan jeg ha skadet meg, eller er jeg bare litt forslått? Jeg ung da hvis det har noe å si, er 22 år.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg tror du skal føle på kroppen utover dagen.. Er du bekymret og har veldig vondt, så ring til legen, bestille tid til idag hvis det er mulig, så lar du legen avgjøre resten.. det tar ikke så lang tid- bedre å ha sjekket det, enn å tenke på hva man kunne gjort etterpå.. 1
Gjest SnowLeopard Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Enig med gjesten over, bedre med en legetime for mye enn en for lite Sannsynligvis har du bare slått deg, men jeg brakk ryggen på badet men det skal jeg love deg at jeg kjente med en gang! 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Okay takk for svar. Jeg er ikke så veldig bekymret da jeg kan gå, men det gjør litt vondt å reise seg opp og gå i trapper. Det rare er at jeg falt på ryggen, men der jeg har mest vondt er på siden av venstre hofte nesten litt fremme... altså en plass som jeg ikke falt på. Jeg kjenner meg ganske øm, så jeg har nok slått meg og kommer sikkert til å bli litt blå, men det er nok ikke livstruende nei.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Selv om det var ryggen du landet på, kan du ha forstrukket andre muskler i selve fallet. Derfor kan man få vondt andre steder enn akkurat det stedet man slo seg. Enig med de som sier du får se det litt an utover dagen, og ta kontakt med lege dersom ting utvikler seg alvorlig.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Ikke for å skremme, men slag mot kroppen, trenger ikke å synes, men kan blø innvendig, utvikle seg brusk eller brokker eller slike ting.. etter en fall-ulykke eller andre "impact"-hendelser kan det hende indre organer er skadet.. har en venn som pisset blod på kvelden etter en ulykke tidligere på dagen, han er en tøffing, ulykken var ikke "alvorlig", men hvis han ikke hadde gått til legen da, etter at han pisset blod, hadde han ikke vært blandt oss mer.. det var snakk om timer. så hokus, pokus, alt kan skje, lev livet, men heller en sjekk for mye enn én for lite..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå