Gå til innhold

De kalte meg "chicken-noodles"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikveld gikk jeg hjem fra t-banen, og gikk opp en bratt bakke fra t-banen. Jeg hadde på meg en stor, god boblejakke og en lue :fryser: og jeg bar på en tung bærepose med mat, så det gikk ikke så fort oppover.

(Jeg kan med en gang si at jeg ikke er feit, men jeg er 176 høy og veien 63 kg)

Nesten på toppen av bakken kom det gående to skiløpere nedover, to menn i 20-åra, og de pratet sammen.

Idet de gikk forbi meg sier han ene høyt "CHICKEN-NOODLES!" Også ler de begge to mens de fortsetter nedover bakken...

Jeg lot som om jeg ikke hørte det, men ... sa de det til meg, eller ? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de gjorde det så betyr det da ikke at du er feit? Kanskje du har chicken legs. Hvis jeg skulle rope noe som betydde at du var feit hadde jeg ropt fleskeklump eller meatball eller noe.

• Liker 1
Skrevet

Hvis de gjorde det så betyr det da ikke at du er feit? Kanskje du har chicken legs. Hvis jeg skulle rope noe som betydde at du var feit hadde jeg ropt fleskeklump eller meatball eller noe.

Hahaha, er du en av disse roperne? :gjeiper:

Men altså, jeg har ikke chickenlegs ... tror du kanskje de mente at jeg ser ut som en kylling i fjeset?

Skrevet

Det kan sikkert være så enkelt som at de bare ropte det hver gang de passerte noen.

• Liker 2
Skrevet

Det kan sikkert være så enkelt som at de bare ropte det hver gang de passerte noen.

Ikke vær så seriøs. Det må nok bety at hun har nebb.

• Liker 5
Skrevet

Hahaha, er du en av disse roperne? :gjeiper:

Men altså, jeg har ikke chickenlegs ... tror du kanskje de mente at jeg ser ut som en kylling i fjeset?

Hvordan så skiløperne ut da? Så de godt trente ut? Det lureste hadde vel vært å rope "skiløperjævel!" tilbake og så forsøkt å spytte de i fjeset?

Skrevet

Ikke vær så seriøs. Det må nok bety at hun har nebb.

Mennesker har vel ikke nebb?? :klo:

Skrevet

Tror du ofte at alt andre sier og gjør dreier seg om deg? Sannsynligvis var du bare der da det ble sagt, akkurat som lyktestolpa og steinen...

• Liker 2
Skrevet

Hvordan så skiløperne ut da? Så de godt trente ut? Det lureste hadde vel vært å rope "skiløperjævel!" tilbake og så forsøkt å spytte de i fjeset?

De var lavere enn meg, men de var slanke og hadde nok gått mye på ski.

Skrevet

Hadde du kyllingnudler i posen? :P

Haha, nei :gjeiper:

Gjest Survival
Skrevet

Sikkert noe teit intern humor blant dem som ikke hadde noe med deg å gjøre. Du ble bare et uskyldig offer... eller noe.

Skrevet

Alt handler ikke om deg vet du, de to hadde en samtale som du snappet opp et ord av da du gikk forbi. Slutt å vær så innbilsk.

Skrevet

Han kom vel plutselig på hva det var han ville ha til middag da tenker jeg, også ble de begge så glade at de lo høyt!

Sånn. Da var den saken ute av verden :)

• Liker 4
Skrevet

Hvis du har tynne bein, og hadde en enormt stor og tjukk boblejakke på deg, kan det jo henne det var beina dine de kalte chicken noodles?

Uansett. Enten er de idioter som kommenterer andre, noe som aboslutt ikke er noe å bry seg om, eller så var det en stor tilfeldighet som ikke hadde noe som helst med deg å gjøre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...