AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Ja, hva er fint med jenter? Er så mye negativt med turn-off og ditt og datt om falske pupper, masse sminke, for lite sminke, barbering sånn og ikke sånn. Så hva er det som er bra med oss? Hva er fint?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Syns jenter med former er kjempehot! liker ikke tynne pinner..
Gjest Katten. Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Stort sett alt som ikke har med hormoner og humør å gjøre. 3
tangatrond Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Det som gjør kvinner sexy for meg er at hun har generelt stor seksuell appetitt og at hun har tenning nettopp på meg. Hun må selv like kroppen sin og by raust på hele seg, slik at jeg får nyte henne med alle sanser. Størrelse, fasong og utseende for øvrig betyr lite i forhold til det. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Liker å suge pikk.Barbert våt og trang mus. Stor sexlyst. Bli og koselig
Gjest Levitate Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Svarer for de fleste menn: Selvtillit! 1
BaltA Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Stort sett alt som ikke har med hormoner og humør å gjøre. hahaha nice yo! Alt ved en jente er turn on, untatt det "Katten" sa. Eller det meste da
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Stort sett alt som ikke har med hormoner og humør å gjøre. Haha, leste først feil. Trodde det stod "Stort sett alt som har med hormoner og humør å gjøre.".. Trodde i ett øyeblikk du hadde fått rabies eller kugalskap 5
Nessy Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Former og glatt hud som noen over meg sa, uten kroppskomplekser og bare har det deilig uten å uffe seg over å være naken, vise at hun har lyst på deg, dirtytalk, og mye mer 2
Gjest Awzm me Skrevet 9. februar 2012 #11 Skrevet 9. februar 2012 Denne med turnoff med jenter har fått mange flere svar. Rart det der! 2
Gjest döderlein Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Mykheten deres. Mykt hår, myk hud, myke lepper, myk kropp. Og former. )
Gjest Rastl0s Skrevet 9. februar 2012 #13 Skrevet 9. februar 2012 Jenter som har noe i topplokket og en sporty kropp. 1
EnsligSau Skrevet 9. februar 2012 #14 Skrevet 9. februar 2012 Den fantastiske søte og sjarmerende personligheten noen av dere har er veldig turn on Dessuten synes jeg lave kvinner er nydelig.
Mr.Omg Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Det er jo ofte lettere å vite hva man ikke liker, men noe jeg liker/elsker ved dere damer sånn generelt er at: Dere er pene, søte, vakre, gode, sjarmerende, deilige, nydelige. Dere har nydelige stemmer, humør (ja, jeg setter pris på humøret deres), hår, latter og bevegelser. Dere er gode å kose med, og lyser opp både gode dager og mindre gode dager Ellers setter jeg litt ekstra pris på dere damer som ikke later som om dere ikke er så smarte som dere er, dere om liker å sette dere inn i ting dere kanskje ikke kan så mye om ennå, og dere som ikke hele tenker "jeg er kvinne så jeg burde/kan ikke gjøre det der" når noe må gjøres (PS: som med alt annet så finnes det så klart unntak ) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå