Marionette Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Ja, da var det sånn da- jeg har fikset meg en date fra nettet. Inntrykket jeg har av han er at han er BRA og nå vil jeg gjøre et godt inntykk på han! Men,problemeter at jeg er kjempenervøs og sitter med en følelse av at han er "Way out of my leauge"!. Dårlig utgangspunkt for en date! Nå trenger jeg gode råd og tips til hva man ikke skal gjøre på en date, hva man brude gjøre på en date og gjerne gode samtalemener som gjør at man blir litt kjent .. for jeg har bestemt meg for å gi ALT -om jeg så går skikkelig på snørra!
Auroressa Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 1. Casual! Ta et par pils? 2. Be your self! 3. Smil smil smil :-) 4. Vis at du er intrs ( vist du er det selvsagt.. ) 5. Have fun:) Og ja.. mye engelsk her 1
Steinar40 Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 .. for jeg har bestemt meg for å gi ALT -om jeg så går skikkelig på snørra! Helt feil strategi. Det er aldri smart å gi ALT på et tidlig stadium (som en første date med en helt ukjent er). Da skal du TA DET HELT MED RO og se etter om dere egentlig passer i sammen eller ikke. Skjønner? 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=617820 Jeg startet en tråd om noe liknende for en tid tilbake, og kanskje du kan finne noen gode tips der i tillegg til denne tråden Kjente meg igjen litt, min date hadde også gitt et kjempegodt inntrykk og jeg ville så gjerne at daten skulle gå bra. Jeg var (minst) like nervøs som deg, og til og med litt surrete og sjenert på daten, likevel ble jeg bedt ut på en andredate. Og den skal jeg snart på nå... Er fortsatt nervøs må jeg innrømme - men stort sett går det mye bedre enn man tror på forhånd! Og han er sikkert ikke "out of your league", han vil jo gå på date med DEG utifra det inntrykket han har fått av deg på forhånd Lykke til! 1
Gjest Badedrakt Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Har desverre ingen gode tips, men lykke til! Når er daten?
Gjest Hard Ride Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Jeg trenger også tips til hva man kan finne på på en date. Jeg har prata med en jente på nettet som vil treffes, og skal be henne ut på date, men må liksom ha et bra forslag til date først føler jeg. Hun driver å lærer seg norsk, men hun kan engelsk, så jeg må finne på noe som ikke skaper språkproblemer i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå