Gå til innhold

Hva i alle dager er dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er helt satt ut jeg nå.. Aldri opplevd noe lignende! Søkte på google,men fant ikke ut noen ting. Så spør heller dere.. Advarsel før dere leser videre,dette er ekkelt!!

Jeg var nettopp på do,hadde veldig vondt i magen,så det kom ut noe diare lignende greier. Pleier jo aldri å se på avføringen min,men etter det siste tørket måtte jeg se på papiret om jeg var ferdig. Å der ser jeg masse grønn farge,slik knæsj lysegrønn farge,trodde først noen hadde sølt tusj eller noe på papiret,så jeg måtte jo bare sjekke det som var i do..

Å det var helt grønnt,alt sammen!! En skikkelig merkelig grønn farge.. Huff nå er jeg skikkelig dårlig her.. Noen som aner hva dette kan være??

Jeg kar på en antibiotika kur nå,om det kan ha noe sammenheng??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ringe et legekontor og høre om du burde komme eller om det har noe med antibiotikaen du går på.

Skrevet

Hvis du faktisk søker på google på grønn avføring, ser du nok kjapt at det ofte sees i sammenheng med nettopp antibiotikakurer.... Google is your friend....

Skrevet

Hvis du faktisk søker på google på grønn avføring, ser du nok kjapt at det ofte sees i sammenheng med nettopp antibiotikakurer.... Google is your friend....

aha,dumme meg,søkte på "grønn bæsj" jeg,å da kom det ikke så mye :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Jeg slo meg til ro med at det bare var antibiotikaen. Men i dag hadde jaggu sønnen min akkurat like rar og grønn avføring.. Men han gå på antibiotika han også,men en helt annen type en den jeg går på.. Men da må det vell bare være den..? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...