AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Hei, vet ikke helt hvem jeg kan prate med dette om, for jeg syns selv det er utrolig rart, så jeg prøver meg her. Jeg er ei jente på 18 år, og har en kjæreste som er to år eldre. Vi har vært sammen i tre år nå, og har det utrolig bra sammen. Romantikken er der, kosen og kjærtegnene, men sexen mangler. I starten hadde vi som alle nyforelskede par, veldig mye sex. Etter 1,5 år begynte det å bli mindre, uten noen grunn. Jeg tok det opp med han, for vi gikk faktisk 5 mnd uten å ha noe som helst form for sex. Han beklaget seg, og sexen ble bra igjen, men bare i et par mnd. Etter en stund med mye frustrasjon så tok jeg det opp på nytt, samme greia denne gangen også; sexen ble bra igjen, men bare for noen få mnd. Og det er ikke det at vi har dårlig sex, tvert imot, det er helt fantastisk når det først skjer. Men han har kommet med undskyldninger som at han syns det er bedre når det ikke skjer så ofte, men det skal da ikke være flere mnd med mellomrom?? Uansett, så spurte jeg han en siste gang om hvorfor. Da fikk jeg vite at han var redd for å miste meg, for han tror at hans forje kjæreste ble lei av all sexen, og dermed dumpet ham. Jeg forklarte han klart og tydelig at jeg tydelig var motsatt av henne, for jeg trodde han var lei av meg siden han ikke ville ha noe. Når vi hadde denne samtalen, trodde jeg alt kom til å bli bra igjen. Neida, nå er det på akkurat samme måte, og jeg begynner å bli lei. Hver gang jeg prøver meg, så er det alltid et eller annet. Jeg er lei, hva er det som skjer?? er det normalt at en gutt på 20 skal ha så dårlig sexlyst? Noen som har opplevd noe lignende? Hjelp!
Gjest NozMonster Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 normalt og normalt... hmmm.. det er ihvertfall ikke helt unormalt nei! men når dere først har sex? er den variert og spennende, eller rutine og kjedelig? kanskje du kan overraske han med noe snasne klær og masse dominanse? 1
Gjest happy_me Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Det kan være så mange grunner til at han ikke vil ha sex. Kanskje han har for vane å runke ofte, og du har tilfeldigvis foreslått sex rett etter hver gang han har gjort det? Eller kanskje han er plaget med luft i magen eller noe? Da er det vel ikke like gøy å ha sex, og det kan vel være litt flaut å fortelle deg om det? Kanskje han er aseksuell? Det vil si at han egentlig ikke bryr seg om sex i det hele tatt, og egentlig synes det er ekkelt? (men jeg tror egentlig ikke dette er grunnen, i og med at du sier dere har bra sex de gangene dere har det.) Du får prøve å lure ut av ham hva problemet er Varsomt, må jeg legge til. Det kan jo være et ømtålig tema for alt vi vet
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Sexen er variert og spennende, vi har ikke en fast rutine på hvordan vi gjør det. Og det med å overraske med noe spennende har jeg utrolig lyst til, men problemet er at jeg har mistet nesten all selvtilitten når det gjelder å sette i gang. Jeg er så redd for å bli avvist, siden det har skjedd så mange ganger før.. Men jeg må vel prøve å prate med han enda en gang om dette. Er redd for at jeg skal mase for mye rundt akkurat dette.
ungkvinne Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Hei! Jeg og samboer har akkurat samme problem. vi har vært sammen i godt over 2 år, og det har blitt tidvis mindre og mindre sex.. jeg har tatt det opp med han mange ganger, og som hos dere, blir det bedre med en gang, også dabber det av igjen. han sier selv at han rett og slett ikke har lyst, og at han noen ganger sliter med å få den opp. dette spesielt hvis han har hatt en lang dag på jobb, sliter med noe som plager han, eller skal opp veldig tidlig dagen etterpå.. jeg har aldri "tatt" han i å ta seg en handjob, eller noe sånt, så jeg kan jo selv se at behovet faktisk ikke er der.. jeg derimot har et større behov enn han, men jeg må vel bare akseptere at vi er forskjellige. når vi har sex, er den fantastisk, og det gir han uttrykk for selv og
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Hei! Jeg har det veldig likt.. Desverre. Typen og jeg har vært sammen i to år nå. Alt innen sex var utrolig bra det første året. Hadde sex ofte flere ganger om dagen. Litt før jeg ble gravid, var alt brått slutt.. Mens jeg var gravid maste jeg ikke så mye om det for jeg regnet med at han kanskje syntes det var litt ubehagelig siden datteren vår lå i magen min. Og vi snakket om det og han sa han trodde det var derfor. Nå er det en stund siden hun ble født, men ting er fortsatt sånn.. Hvis jeg prøver snakke med han om det blir han bare sur og sier jeg bare er sexgal.. Jeg er vel ikke sexgal bare fordi jeg vil ha sex mer enn 1 gang i måneden? Har spurt om det er noe med meg, og det sier han det virkelig ikke er. Tror ikke det er det heller, for han har ingen problemer av å bli tent av meg, bare at han gidder liksom aldri ha sex. Synes det er veldig frustrerende. Liker ikke at det er sånn. Vi krangler mye mer nå enn vi gjorde før også. Jeg blir rett og slett grinete av å ha så lite sex.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 jeg derimot har et større behov enn han, men jeg må vel bare akseptere at vi er forskjellige. Veldig få par opplever å ha lik lyst igjennom hele livet, "plutselig" kan det snu også er det han som sitter der og hungrer etter mer. Det viktigste å tenke på i slike forhold er at begge parter ser hverandre og føler at man blir møtt med forståelse, respekt og bittelitt varme
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Har ikke så mye fornuftig å komme med, ville bare si at jeg er overrasket over at det er flere som sliter med noe av det samme som vi gjør. Jeg er jente og vil ha sex mye mer enn han vil. Føler meg nokså mandig av og til, jeg bryr meg ikke om vi har kranglet litt eller om det er stemning for det i luften. Jeg vil bare ha en kjapp en, men han er litt.. dame på det punktet. *sukk* Menmen, det er jo mer i forholdet enn bare sex, heldigvis!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #9 Skrevet 7. februar 2012 Å ha god sex sammen er det viktigste limet i et forhold. Det er alltid et stort faresignal når sexen opphører.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå