Gå til innhold

Kevin Little


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

:hoppe::digge::digge::hoppe: Jeg blir så hoppende glad når jeg hørere "turn me on" med Kevin Little, spesielt på morgen før jeg skal på jobb. :hoppe: Men den er jo litt sånn etnisk, noen som vet hvor han "stammer" fra? Og evt. hvordan resten av cd er? :blunke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe mer "glatt" sang må en lete lenge etter. Fyren bør synge som en mann før jeg kan synes noe godt om han. Ekkel sang og fyr er min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe mer "glatt" sang må en lete lenge etter. Fyren bør synge som en mann før jeg kan synes noe godt om han. Ekkel sang og fyr er min mening...

:ler: første gangen jeg hørte denne, tenke jeg: gudameg, hva er dette :ler: men nå synes jeg den er dritkul

Sexysadie: trodde han var dansk eller noe slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Moonshadow
Noe mer "glatt" sang må en lete lenge etter. Fyren bør synge som en mann før jeg kan synes noe godt om han. Ekkel sang og fyr er min mening...

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært sommer så hadde dette vært sommerens landeplage, men nå er det ikke sommer så da er det kanskje vinterens landeplage istedet? :-?

Liker ikke låta noe særlig egentlig (mest pga stemmen til fyren), men må vel innrømme at den fester seg litt på hjernen uansett...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...