Gå til innhold

Er jeg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er alltid lei meg.. Nesten uansett.

Men jeg burde jo være fornøyd! Det har jo skjedd så mye fint i det siste. Hva er det med meg? Og kan jeg ikke gjøre noe for å endre dette mønsteret? Jeg skal snart på ferie. Burde være veldig glad for det. Men jeg føler meg ikke så veldig glad. Jeg synes alle andre har et mye bedre liv enn meg. Hvorfor det?

Jeg elsket hobbyen min, men nå er den bare slitsom. Jeg blir så lei meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg har hatt det litt sånn i det siste jeg også, så jeg tror kanskje det er en depresjon. En mild en.. Men hvordan skal man behandle en sånn "tilstand". Er en mild depresjon nok til å gå til lege? Jeg tror jeg hadde følt meg dum om legen spurte hvorfor jeg er nedfor, og jeg ikke hadde en objektiv grunn til å være det...

Skrevet

Kjenner jeg har hatt det litt sånn i det siste jeg også, så jeg tror kanskje det er en depresjon. En mild en.. Men hvordan skal man behandle en sånn "tilstand". Er en mild depresjon nok til å gå til lege? Jeg tror jeg hadde følt meg dum om legen spurte hvorfor jeg er nedfor, og jeg ikke hadde en objektiv grunn til å være det...

Ja, jeg synes ikke jeg kan gå til legen for dette. Jeg vil gjerne endre meg. Og jeg pleier å være flink til det også. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Jeg skjønner ikke hvorfor alt har blitt sånn som dette.

Er det noen som har noen gode tips?

ts

Skrevet

Eller utbrent?

Skrevet

Det er ikke så rent uvanlig å bli litt deprimert på denne tide av året.

Snakk med en psykolog, før begeret renner over! :klemmer:

Skrevet

Du burde trena, spise sundt, se om stoffskiftet ditt er i orden.

Skrevet

Trur du har vore "snill pike" for lenge... Ta deg sjølv og dine egne ønsker på alvor!

Skrevet

Jeg føler ikke helt at jeg er der at jeg ønsker å snakke med en psykolog. Men kanskje en tur til fastlegen ikke er så dumt :)

ts

Skrevet

"Symptomer på depresjon er senket stemningsleie, markert nedsatt interesse eller glede over ting. En kan finne:

Betydelig vekttap eller vektøkning

Søvnløshet eller økt søvnbehov

Rastløshet eller passivitet

Tretthet og mangel på energi

Selvbebreidelse og skyldfølelse

Nedsatt evne til å tenke og konsentrere seg

Tilbakevendende tanker om døden"

Snakk med legen. Selv ventet jeg for lenge og fikk sammenbrudd. Bare fordi jeg syntes at det ikke var viktig nok.

Gjest Badedrakt
Skrevet

Håper det ordner seg for deg hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...