Gjest gjest Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg må fikse øyenbrynene mine, hvor kan jeg gjøre det? Tenker ikke bare på å få de nappet i en fin form, men jeg har veldig lange hår på øyenbrynene som jeg må få kortere. Hvor gjør man det?
Gjest a Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Hvis du skal gjøre det selv, så kan du søke på "how to shape eyebrows" på youtube og se deg litt om :-)
Gjest TS Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skal ikke gjøre det selv, kommer bare til å ødelegge alt. Vil at noen som kan det skal gjøre det.
LexSuperior Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Å det kunne jeg tenke meg å lære meg skikkelig også! Er det noen som vet om det er dyrt å gjøre det fast hos frisør? Jeg pleier bare å slenge det med når jeg farger og klipper.
Roo Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jeg betaler 200 kr hos frisør, synes det er dyrt! Men når hun har formet dem, er det lettere å vedlikeholde selv
Gjest TS Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Jeg betaler 200 kr hos frisør, synes det er dyrt! Men når hun har formet dem, er det lettere å vedlikeholde selv Former hun bare brynene dine, eller korter hun ned på hårene og? Eller vet du om det er noe de bruker å gjøre?
Eliine Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Gå i en hudpleiesalong og be om å få time hos den terapeuten som er best på bryn Hun vil da forme de, ofte ved hjelp av både voks (ikke vondt i dete hele tatt!) og pinsett, noen bruker også tråd. Dehårene som er lange stusser hun med en liten saks. Da får du flotte bryn som er lette å vedlikeholde på egenhånd PS. Hudterapeuter er ofte mye flinkere på bryn enn frisører.
Roo Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Former hun bare brynene dine, eller korter hun ned på hårene og? Eller vet du om det er noe de bruker å gjøre? Hun stusser hårene med saks også. Min frisør er dyktig med bryn, men vet ikke hvordan frisører sånn ellers er. "Folk flest" anbefaler som oftest å gå til hudpleiesalong. Evnt kan du jo høre med frisøren din om de er flinke med bryn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå