Gå til innhold

Hvor fikse øyenbryn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må fikse øyenbrynene mine, hvor kan jeg gjøre det? Tenker ikke bare på å få de nappet i en fin form, men jeg har veldig lange hår på øyenbrynene som jeg må få kortere. Hvor gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skal gjøre det selv, så kan du søke på "how to shape eyebrows" på youtube og se deg litt om :-)

Skrevet

Jeg skal ikke gjøre det selv, kommer bare til å ødelegge alt. Vil at noen som kan det skal gjøre det.

Skrevet

Å det kunne jeg tenke meg å lære meg skikkelig også!

Er det noen som vet om det er dyrt å gjøre det fast hos frisør? Jeg pleier bare å slenge det med når jeg farger og klipper.

Skrevet

Jeg betaler 200 kr hos frisør, synes det er dyrt!

Men når hun har formet dem, er det lettere å vedlikeholde selv :)

Skrevet

Jeg betaler 200 kr hos frisør, synes det er dyrt!

Men når hun har formet dem, er det lettere å vedlikeholde selv :)

Former hun bare brynene dine, eller korter hun ned på hårene og? Eller vet du om det er noe de bruker å gjøre?

Skrevet

Gå i en hudpleiesalong og be om å få time hos den terapeuten som er best på bryn :) Hun vil da forme de, ofte ved hjelp av både voks (ikke vondt i dete hele tatt!) og pinsett, noen bruker også tråd. Dehårene som er lange stusser hun med en liten saks.

Da får du flotte bryn som er lette å vedlikeholde på egenhånd :)

PS. Hudterapeuter er ofte mye flinkere på bryn enn frisører.

Skrevet

Former hun bare brynene dine, eller korter hun ned på hårene og? Eller vet du om det er noe de bruker å gjøre?

Hun stusser hårene med saks også. Min frisør er dyktig med bryn, men vet ikke hvordan frisører sånn ellers er.

"Folk flest" anbefaler som oftest å gå til hudpleiesalong.

Evnt kan du jo høre med frisøren din om de er flinke med bryn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...