Gå til innhold

Mummikopper


hofan1

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at det er veldig mange som samler på disse mummikoppene? :)

Jeg syns nemlig de er kjempe fine, men er så usikker på om de bare er for folk med unger, selv er jeg 18 og kunne tenke meg og begynne og samle :) noen andre som også samler på mummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner mange som samler på mummikopper og de har ikke barn de heller. De er jo kjempesøte! (Om enn ganske dyre..)

(Liker at det har blitt postet i "Samliv og relasjoner")

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en del som samler på dem og de er godt over 20 og barnløse... Jeg har og tenkt å begynne... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, eg er 20 år og samlar på dei. Men dei er ganske dyre, så hurra for bursdag og jul!

Edit: Forresten så har eg ingen born.

Endret av NancyB.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre her, kjenner jeg også en del på 20+ uten barn som samler! Kjipt at de er så dyre, men de er jo ufattelig koselige. Det finnes også mummikasserolle og mummisaks, blant annet.

Mummtrollet-konkurr_170462s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samler på dem, får ett hver gang jeg gir blod. Jeg har barn, men de er ikke til barna (enda ihvertfall), men til meg og mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen barn eller voksne med barn som samler på de, men jeg har fire venninner mellom 23-27 som samler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23, barnløs og iherdig mummikoppsamler :nigo: Har 10 kopper og kasserollen :)

Ikke noe rart i det, har flere venninner, også uten barn, som samler på denne serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest On Topic

Har ei vennine som har mummikoppane som "kaffeservise". Eg har nylig kjøpt meg den store mummiboken. Me er begge over 25år så du er ikkje for gammel nei. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sjef, som i dag er Departementsråd, som jeg uheldigvis rappet koppen til siden den sto i felleskapet på kjøkkenet. KRISE, den hadde h*n lett etter lenge, og var SÅ lykkelig for at den kom til rette. "Å, lille My..." :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som ikke synes de er såå dyre? Servise er jo ofte dyrt.

Jeg har vel omtrent alle, iallefall alle de vanlige :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg HATER at alle skal ha mumikopper nå. Jeg elsker mine som jeg har hatt i minst seks år. Plutselg blir vel alle lei av dem også, og det blir sett på som harry. Skulle ønske de kostet 1000 kr stykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig, de er kjempedyre. Men så fine da! Bringer fram nostalgien:) Kanskje jeg skal gå til innkjøp av et par når stipendet kommer neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg HATER at alle skal ha mumikopper nå. Jeg elsker mine som jeg har hatt i minst seks år. Plutselg blir vel alle lei av dem også, og det blir sett på som harry. Skulle ønske de kostet 1000 kr stykke.

Jeg synes det er bra at det har blitt så populært; det øker bare sjansen for å få drikke av favorittkoppene mine når jeg er på besøk hos andre :fnise:

Har hatt mine i maaange år også, de er til og med kjøpt i Finland.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 199 kr er ikke all verdens. Har ikke en kopp i skapet som koster mindre, og jeg har flere forskjellige. Kjøper jo ikke 12 i slengen liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...