Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #101 Del Skrevet 7. februar 2012 Nå ble jeg skuffet, Alfred. Jeg hadde forventet meg en liste som skulle gi meg en aha-opplevelse og så ramser du bare opp ting som passer like godt på kvinner som på menn. Jo, men forskjellen er at menn kan rangere disse egenskapene: 1. Utseende 2. Hengivenhet Da er han solgt , hvis ikke kan man spe på med 3. Intelligens 4. Humor Damer kan helt klart kompensere til en viss grad, men man trenger ikke å kunne mye psykologi, sosiologi eller historie, eller ha mye erfaring for vite at menn tiltrekkes av det ytre først. Jeg kunne like gjerne stilt spørsmål om hvorfor bra damer tar til takke med dårlige menn, vel vitende om at det finnes noe bedre. Men det er ikke så synlig, og det var observasjonen jeg beskrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #102 Del Skrevet 7. februar 2012 generelt sett er det nerdene! Du mener at nerdene fortjener karamellene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 7. februar 2012 #103 Del Skrevet 7. februar 2012 Mother of god, er smålei av alt det der snikksnakket om hvem som passer med hvem grunnet av utdanning, hobbier, og ikke minst utsendet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #104 Del Skrevet 7. februar 2012 Det er sikkert mange som lurer på hva jeg ser i ham og det at jeg lett kunne funnet en mye kjekkere gutt, men det er ikke slik jeg føler det; Jeg føler at jeg har fått den beste gutten. De guttene du ser sammen med jenter som er mindre attraktive, kanskje de også føler det slik, det kan ikke du vite. Fint for deg at du er med en du liker. Men hvis du leser det første innlegget så ser du at det er det motsatte tilfellet jeg beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. februar 2012 #105 Del Skrevet 7. februar 2012 herregud så mange kvinnehatere det er på kvinneguiden.. blir lei jeg :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 7. februar 2012 #106 Del Skrevet 7. februar 2012 Jo, men forskjellen er at menn kan rangere disse egenskapene: 1. Utseende 2. Hengivenhet Da er han solgt , hvis ikke kan man spe på med 3. Intelligens 4. Humor Damer kan helt klart kompensere til en viss grad, men man trenger ikke å kunne mye psykologi, sosiologi eller historie, eller ha mye erfaring for vite at menn tiltrekkes av det ytre først. Jeg kunne like gjerne stilt spørsmål om hvorfor bra damer tar til takke med dårlige menn, vel vitende om at det finnes noe bedre. Men det er ikke så synlig, og det var observasjonen jeg beskrev. Nå er det forskjell på partnermarkedet og sexmarkedet. Som sexkamerat eller ons holder helt klart de to første. Men meg og mange andre setter vi faktisk også litt krav til kvinnens personlighet, intelligens, og sosiale evner. En kvinne som f.eks ikke har utdannelse vil aldri få toppscore hos meg, selvom hun ser ut som en victoria secret model. Det samme gjelder mangel på humor, uselvstendighet, mangel på egen mål og mening i livet, og en rekke andre ting. At dette ikke er viktig for deg sier vel mer om hvordan du rangerer din egen attraktivitet. Får du en med pent smil og sprettrumpe, så kan det være det samme med resten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 7. februar 2012 #107 Del Skrevet 7. februar 2012 herregud så mange kvinnehatere det er på kvinneguiden.. blir lei jeg :gjeiper: Hva er det du snakker om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #108 Del Skrevet 7. februar 2012 "Antar vel at alle jenter er en godbit. Alle er like mye verdt og alle er veldig pene på hver sin måte." Denne antakelsen stemmer ikke "Jenter er ikke akkurat noen godte-bit man finner i butikken også er det "første mann til mølla"." En må i hvertfall være ved mølla "Hvem som "fortjener" disse godtebitene du omtaler er vanskelig å si, men antar at det er en gutt som behandler jenter med respekt, verdighet osv." Tenner det deg å bli behandlet med verdighet? Nå har jeg absolutt aldri vært enig med kamerater om hvilke damer som er fine, skjeldent de er enige med hverandre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. februar 2012 #109 Del Skrevet 7. februar 2012 Hva er det du snakker om? Alfred og andre i andre tråder. se på lista hans over hva jenter ikke eier :gjeiper: vi har blandt annet ikke humor hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #110 Del Skrevet 7. februar 2012 herregud så mange kvinnehatere det er på kvinneguiden.. blir lei jeg :gjeiper: Jeg har ikke sett antydning til kvinnehat i denne tråden. Mannehets derimot... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #111 Del Skrevet 7. februar 2012 Alfred og andre i andre tråder. se på lista hans over hva jenter ikke eier :gjeiper: vi har blandt annet ikke humor hehe Hvor har jeg skrevet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. februar 2012 #112 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hvor har jeg skrevet dette? pantertante skrev 06 februar 2012 - 19:45: Kan du lage en liste over hvilke strenger menn har å spille på som ikke kvinner har? Er bare nysgjerrig og vil gjerne vite. Alfred skrev 06 februar 2012 - 19:55: Humor Intelligens Selvsikkerhet Utseende Dominans Energi Engasjement Ærlighet Beskyttende ------------------ hehehe Endret 7. februar 2012 av Nuppdupp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #113 Del Skrevet 7. februar 2012 pantertante skrev 06 februar 2012 - 19:45: Kan du lage en liste over hvilke strenger menn har å spille på som ikke kvinner har? Er bare nysgjerrig og vil gjerne vite. Alfred skrev 06 februar 2012 - 19:55: Humor Intelligens Selvsikkerhet Utseende Dominans Energi Engasjement Ærlighet Beskyttende ------------------ hehehe Igjen, hvor har jeg skrevet at kvinner ikke eier humor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 7. februar 2012 #114 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg har ikke sett antydning til kvinnehat i denne tråden. Mannehets derimot... Om ikke kvinnehat så ihvertfall et håpløst kvinnesyn. Du snakker om kvinner som godbiter og karameller, og for deg er utseende og hengivenhet det viktigste hos en kvinne. Klart du får motstand når du presenterer dette i et kvinneforum. Og ikke bare fra kvinner men også fra noen av våre meget oppegående mannlige medlemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 7. februar 2012 #115 Del Skrevet 7. februar 2012 Igjen, hvor har jeg skrevet at kvinner ikke eier humor? Som Nuppdupp påpeker så var det med på listen din over strenger menn kan spille på og som kvinner ikke har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #116 Del Skrevet 7. februar 2012 Om ikke kvinnehat så ihvertfall et håpløst kvinnesyn. Du snakker om kvinner som godbiter og karameller, og for deg er utseende og hengivenhet det viktigste hos en kvinne. Klart du får motstand når du presenterer dette i et kvinneforum. Og ikke bare fra kvinner men også fra noen av våre meget oppegående mannlige medlemmer. Jeg har aldri sagt at andre egenskaper ikke er viktige for meg. Jeg har jo ikke engang nevnt hva jeg selv synes. Men, som alle andre menn på denne planeten, så liker jeg vakre kvinner. Dette er bare noe jeg tror altså, men de mannlige medlemmene er vel meget oppegående fordi de sier ting du liker å høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #117 Del Skrevet 7. februar 2012 Som Nuppdupp påpeker så var det med på listen din over strenger menn kan spille på og som kvinner ikke har. Det må kunne forventes at kritikken er basert på hva jeg skriver, og ikke hva folk tror og føler at jeg mener. Jeg har da aldri skrevet at kvinner ikke har humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 7. februar 2012 #118 Del Skrevet 7. februar 2012 Dette er bare noe jeg tror altså, men de mannlige medlemmene er vel meget oppegående fordi de sier ting du liker å høre? Selvfølgelig. Nei altså, jeg liker mennesker som er reflekterte (både menn og kvinner) selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i alt de sier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alfred Skrevet 7. februar 2012 #119 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Selvfølgelig. Nei altså, jeg liker mennesker som er reflekterte (både menn og kvinner) selv om jeg ikke nødvendigvis er enig i alt de sier. Det eneste jeg har gjort er å nevne en observasjon av menn som ønsker at de hadde en penere dame (i deres øyne, for å være politisk korrekt). Spørsmålet jeg stiller er hvordan de kan rangere seg under andre menn, og ikke gå for det de egentlig vil ha. Og hvem mener de at fortjener de beste damene, om ikke dem selv? Det at menn liker vakre kvinner kan umulig være noen nyhet, selv ikke på kg. I stedet for å få en eneste refleksjon omkring spørsmålet, så starter et endeløst selvisk hylekor, der jeg blir beskyldt for å si at: - Damer ikke finner opp noe - Damer ikke eier humor - Jeg liker ikke noe annet enn utseendet - Det eneste jeg trenger er et pent smil og sprettrumpe Og selvsagt de sedvanlige sosiologiske drømmeforestillingene om at både menn og kvinner burde vært annerledes. Endret 7. februar 2012 av Alfred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 7. februar 2012 #120 Del Skrevet 7. februar 2012 Det eneste jeg har gjort er å nevne en observasjon av menn som ønsker at de hadde en penere dame (i deres øyne, for å være politisk korrekt). Spørsmålet jeg stiller er hvordan de kan rangere seg under andre menn, og ikke gå for det de egentlig vil ha. Og hvem mener de at fortjener de beste damene, om ikke dem selv? Det at menn liker vakre kvinner kan umulig være noen nyhet, selv ikke på kg. I stedet for å få en eneste refleksjon omkring spørsmålet, så starter et endeløst selvisk hylekor, der jeg blir beskyldt for å si at: - Damer ikke finner opp noe - Damer ikke eier humor - Jeg liker ikke noe annet enn utseendet - Det eneste jeg trenger er et pent smil og sprettrumpe Og selvsagt de sedvanlige sosiologiske drømmeforestillingene om at både menn og kvinner burde vært annerledes. Både jeg og cuckold har prøvd oss på mer eller mindre inngående analyser av dette, som du knapt nok har tatt deg tid til å kommentere. Så ikke kom her å si at du ønsker refleksjon når det du egentlig ønsker er å validere dine egne standpunkter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå