Auroressa Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Lurte på om noen vet hvordan jeg skifter bilde? på siden her <----- Og om det er mulig og skifte nick/navn? Eller om man da må opprette ny profil? Og er det mulig når man allerede har en brukerkonto på mailadressen sin? Tusen takk for svar
Lutetium 71 Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Lurte på om noen vet hvordan jeg skifter bilde? på siden her <----- Klikk på brukernavnet ditt - Rediger min profil - Endre avatar Og om det er mulig og skifte nick/navn? Eller om man da må opprette ny profil? Og er det mulig når man allerede har en brukerkonto på mailadressen sin? Tusen takk for svar Endre nick.
Auroressa Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 Ok, så nå har jeg endret avatar og bilde, men det nye har ikke kommet opp, hvorfor? Må det bli godkjent eller noe først?:-)
Sugerøret Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 det kan ta tid før du ser det.Eller så kan du tømmme cookiene og starte opp nettleseren igjen Jeg ser bilde av en dame i svart topp
Auroressa Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2012 Nå gikk det :-) Tusen tusen takk for all hjelp!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå