AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Nå er jeg ingen ostkjenner, men jeg kjøpte meg en camembert fra Tine her en dag og sitter nå å spiser av den. Den har som kjent et hvitt "belegg" rundt seg, et belegg jeg har fjernet da det har en veldig spiss smak. Men er det egentlig spiselig? Hva er det for noe..? Kan jo umulig være vanlig ost.
FruN Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Det hvite laget er muggen osten modnes av, og er fullt spiselig.
NewYorkNewYork Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Det er jo det hvite som gir osten smak! Og det er helt ufarlig å spise så lenge du ikke er gravid.
-Ishtar- Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Ja, har hørt et sted at det hvite inneholder antibioticum... Kan noen andre bekrefte dette? Isåfall er det jo bare sunt :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Vel, jeg er ikke gravid så da går det nok bra Jeg synes den avgir en veldig spiss og sterk smak så det blir uansett ikke spist så veldig mye av det, men noen biter blir det jo da. Takker for svar, jeg må tydligvis lære meg mer om ost :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå