Gjest Syffe Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Dette er sikkert et utrolig håpløst spørsmål, men... Jeg skal være med noen venner på indisk, mer spesifikt Mother India. Jeg har vært der før, og jeg og en venn av meg snakker om at på grytene deres så er det noe grønt på toppen som vi ikke liker. Skulle gjerne ha bedt de om å ta det bort, problemet er bare det at vi ikke vet hva det heter. Jeg vil beskrive smaken som at dersom man er av de som ikke liker det så smaker det såpe. Litt skarpt, skal sikkert være friskt. Noen som kan hjelpe meg?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Koriander. Problemet ditt her er at koriander er det like mye av i indisk mat, som det er oregano i pastasauser. 2
Gjest Herr Drue Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Er det så mye oregano på pastasauser da? Hehe. Bare spør om å få uten. Det skal ikke være noe problem.
Pria Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Siden dette er en indisk restuent vil jeg tro det er fersk koriander du ikke liker. Når det er sagt brukes det mye korianderfrø og malt koriander i indisk mat men bare be om å få uten frisk koriander på toppen- evt. be om en slål av det ved siden av så de som vil han drysse det på selv. Burde ikke være noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå