AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 som en vanlig dame i 20 årene så onanerer jeg. det er helt normalt. men jeg har merket noe :O når jeg fingrer meg selv inne i musa så kan jeg faktiskt kjenne basjeklumpene i tarmen :O detter er kjempa flaut men er det noen andre som har merket dette? og merkes det når man har sex fra mannen sin side? jeg kan fks onanere og kose meg og kjenne basje klumpene og så basje de ut senere og onanere igjen og ikke kjenne noen klumper. jeg googlet litt rundt og så at livmorveggen og ende tarmen ligger vegg i vegg.
Zakuro Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Aldri opplevd det selv, men tror nok ikke mannen kjenner så mye forskjell. Men kanskje det kan ha noe med hvor kjeden ligger? Noen har den lengre bakover enn andre, mens noen har den langt frem.
Zakuro Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Kjeden? Ops, sorry, typo Skjeden! Musa altså
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Ops, sorry, typo Skjeden! Musa altså Regnet med det var en slurvefeil. Var litt morsom da. 3
Kamikatze Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Vel, hvis ikke gubben din har noen ekstremt sære lyster, er det nok lurt å sørge for å tømme tarmen før dere skal ha sex. I tilfelle han finner på å smette en snartur innom bakdøra.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Vel, hvis ikke gubben din har noen ekstremt sære lyster, er det nok lurt å sørge for å tømme tarmen før dere skal ha sex. I tilfelle han finner på å smette en snartur innom bakdøra. Er vel ingen som finner ut at de vil "smette" en tur innom bakdøra?? Ingen som kommer inn bakdøra mi i hvert fall, og om de hadde prøvd å "smette" inn der uten å ha fått klar signal så hadde jeg nok brekt den kølla der Ikke TS 17
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Vel, hvis ikke gubben din har noen ekstremt sære lyster, er det nok lurt å sørge for å tømme tarmen før dere skal ha sex. I tilfelle han finner på å smette en snartur innom bakdøra. Hehe ts her men det er sjeldent jeg klarer å tømme tarmen på komando lixom(hard mage), å det sjenerer meg veldig, tenk om han kan kjenne klumpene lixom. å gå en tur i bakdøren er strengt forbudt 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Er vel ingen som finner ut at de vil "smette" en tur innom bakdøra?? Ingen som kommer inn bakdøra mi i hvert fall, og om de hadde prøvd å "smette" inn der uten å ha fått klar signal så hadde jeg nok brekt den kølla der Ikke TS Haha, glemte å svare på ts sitt spørsmål..ble bare så satt ut av denne "smettinga" Nei, kan ikke si jeg har opplevd dette. Men jeg stimulerer som regel klitoris..synes det er litt "ekkelt" å kjenne inni meg selv, jeg 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Haha, glemte å svare på ts sitt spørsmål..ble bare så satt ut av denne "smettinga" Nei, kan ikke si jeg har opplevd dette. Men jeg stimulerer som regel klitoris..synes det er litt "ekkelt" å kjenne inni meg selv, jeg jeg får digg orgasmer av g spot stimulasjon =) eller hva det kalles, ihvertfall rett innenfor i tilleg til klitoris stimulans, så når eg kjenner klumper vil jeg ikke ha sex rett å slett tror jeg må ha skjeden langt bak (mot tarmene) siden eg kan kjenne klumpene
LexSuperior Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Alle kan kjenne klumper der hvis tarmen er full nok.. Men om mannen gjør.. Det er ikke et spørsmål jeg har kommet på å spørre min kjære om i hvertfall! Unnskyld, men kjenner du.....? 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 TS er jeg googlet dette på engelsk og det viser seg at det er helt normalt når tarmen er full nok =) og når man leser er det faktiskt menn som har fingret dama og funnee klumpene. puh då va jeg ikke så unormal alikevell, bare litt tabu å snakke om høyt =)
Gjest Katten. Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Hehe ts her men det er sjeldent jeg klarer å tømme tarmen på komando lixom(hard mage), å det sjenerer meg veldig, tenk om han kan kjenne klumpene lixom. å gå en tur i bakdøren er strengt forbudt Det vil kanskje hjelpe på den harde magen din, da! :D 1
Arden Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 hvis du har så hard mage at det hoper seg opp så kan jeg jo skjønne det at du kjenner det. Ta å drikk noe biola, spis ting med bra fiberinnhold i, og drikk mye vann, slik at fordøyelsen din blir bra igjen..
Pialill Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Kjenner det ja passer på å gå på do før sex, så trenger jeg ikke å tenke videre over det
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #17 Skrevet 6. februar 2012 Ja det er helt normalt, og det trenger nødvendigvis ikke være mye som har hopet seg opp heller- det avhenger jo av hvor i tarmen det ligger. 1
Pixie Skrevet 6. februar 2012 #18 Skrevet 6. februar 2012 Huff, dette var ikke noe for mine øyne og mitt sarte sinn 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #19 Skrevet 6. februar 2012 Som mann er min erfaring at bæsjeklumper i kvinnens endetarm ikke er til sjenanse for andre seksuelle aktiviteter enn rumpeknulling. Ved rumpeknulling er det en klar fordel om endetarmen er tømt.
Rimmern Skrevet 6. februar 2012 #20 Skrevet 6. februar 2012 Veggen mellom skjeden og endetarmen er ikke særlig tykk, så dette er fullt mulig og helt normalt. Forøvrig: Hva i all verden er "basj"? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå