Gå til innhold

Snart morsdag :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal du gi til din mamma i morsdagsgave? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er det igjen?? Her blir det vel marsipankake :P

Skrevet

Var ikke det i går??

Skrevet

Sorry, det er vel neste søndag, ja... :)

Skrevet

Mamma bor mange timer unna :tristbla:, men har bestilt blomster på døra med kort. Hun får også en gave når jeg kommer hjem til påske. Det pleier å slå an blant både henne og pappa:)

Gjest Levitate
Skrevet

Blir nok røde roser og marsipankake som er standard her i gården. Ellers finner jeg nok på noe. :gjeiper:

Skrevet

Hmm..blir vel en bukett.. Skulle ønske jeg kom på noe annet som ikkje var så dyrt. Kanskje jeg skal lage middag.

Gjest Solsmil
Skrevet

Tror jeg skal kjøpe henne et skjerf fra becksøndergaard. Må bare finne ut om jeg har råd først. Og så skal jeg vel bake en kake, muligens eplekake eller noe. Blir faktisk første gang jeg kjøper morsdagsgave til henne :o

Skrevet

Jeg skal gi henne blomster, hun liker liljer best.

Sønnen min sa at han måtte på blomsterbutikken når jeg hadde mammadag, da fikk jeg ikke se hva han kjøpte men bare komme i kassen når jeg skulle betale den :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Slår meg sammen med broren min og gir blomster og vin.

Gjest Consensio
Skrevet

Absolutt ingenting da jeg ikke har noen interesse av å se henne.

Men tenkte å sende et kort til hun som bor sammen med pappa, da hun betyr ganske mye for meg :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal gi henne blomster, hun liker liljer best.

Sønnen min sa at han måtte på blomsterbutikken når jeg hadde mammadag, da fikk jeg ikke se hva han kjøpte men bare komme i kassen når jeg skulle betale den :fnise:

:fnise: Søt gutt!

Skrevet

En hilsen i Lokalavisa, med dikt og flotte ord.

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Et kort i posten, siden vi bor på forskjellig kant av landet. Jeg trodde det var neste tirsdag jeg, likt med Valentines? Hm, kanskje jeg har sett feil da. :sjenert:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke råd til å kjøpe noe i farsdagsgave til pappa, så jeg tenkte jeg skulle slå de sammen og gi en gave begge to kan bli glad for.

Skrevet

Et kort i posten, siden vi bor på forskjellig kant av landet. Jeg trodde det var neste tirsdag jeg, likt med Valentines? Hm, kanskje jeg har sett feil da. :sjenert:

Nei, morsdag er alltid 2. søndag i februar :)

Skrevet

I fjor falt de på samme dag, fordi Valentines var på søndag. Bare tilfeldighet :)

Skrevet

En fin hjemmebakt kake:) Barna mine skal hjelpe til med den:) De skal få pynte kaken til mormoren sin:)

Mamma fortjener det beste:)

Gjest Apophis
Skrevet (endret)

Ein søt lotus telysholder fra Kremmerhuset og muligens ei kake.

Endret av Apophis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...