Gå til innhold

Summer school på LSE


Kelsier

Anbefalte innlegg

Er det noen her på KG som har gått på summer school på LSE og kan dele av sin erfaring? Jeg vurderer å gjøre det selv enten til sommeren eller neste sommer, og lurer på om det er noe som anbefales?

For å ta to sessions må man ut med £3100, så det er ganske pricy. Da er det fort en fordel om man får noe igjen for pengene :-)

Jeg studerer juss og tenker å ta noen emner innen dette. Evnt. innen økonomi.

Og hvor vanskelig er det å få mer enn 107 på TOEFL?

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva som helst

Jeg tenker også å søke dit en sommer, mest sannsynlig til neste år siden jeg trenger å spare opp litt penger. Er veldig interessert i høre litt erfaringer jeg også.

Angåede TOEFL, under "English requirements" på nettsida deres så står det at søkere fra blant annet skandinaviske land ikke trenger å sende noe bevis på engelskkunnskaper på grunn av det gode nivået på engelskundervisningen i skolen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også å søke dit en sommer, mest sannsynlig til neste år siden jeg trenger å spare opp litt penger. Er veldig interessert i høre litt erfaringer jeg også.

Angåede TOEFL, under "English requirements" på nettsida deres så står det at søkere fra blant annet skandinaviske land ikke trenger å sende noe bevis på engelskkunnskaper på grunn av det gode nivået på engelskundervisningen i skolen her :)

Jeg forstod det som at at det gjaldt hvis man kunne dokumentere at man hadde hatt studier på universitetsnivå på engelsk? Mulig jeg tok feil, leste ikke så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Nå ble jeg usikker, men jeg tror det er slik at de rett og slett ikke spør etter dokumentasjon dersom du kommer fra et slikt land: