AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Mann her, som kjenner det egentlig er vondt å lese om alle som stemples som "drittsekker" der ute. Hva i alle dager er en drittsekk? I mitt hode er det litt som å si at noen bare er søppel, eller møkk man må tørke av støvlene etter å ha vært ute en tur... Møter dere virkelig så mange menn som er så ille? Eller er det bare det at dere ikke forstår dem, og trenger å lempe frustrasjonen over på noen annen? Eller handler det om å beskytte dere selv, dvs. prøve å nedjustere verdien av noen for å lettere komme over dem eller forhindre dem å komme innpå dere? Jeg bare sier det fordi for meg er det ikke en attraktiv egenskap å rakke ned på andre. Spiller ingen rolle hvilket kjønn. Jeg kan ikke forestille meg at ikke alle mennesker ønsker å bli likt, og evner de ikke det så tror jeg mest det har meg baggasje å gjøre. Da er det nesten mer synd på dem enn de de gjør urett... Kanskje jeg bare rett og slett ønsker et litt mer positivt fokus. De eneste vi ødelegger for ved å fokusere på det negative er oss selv...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Jeg har møtt drittsekker av begge kjønn. Heldigvis er de ytterst få. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Når jeg kaller noen dritt og søppel, da har han virkelig oppført seg slik mot meg. Skjer ikke ofte, heldigvis, men det har skjedd. Og da er det drittsekk og søppeloppførsel.
Steinar40 Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Kanskje jeg bare rett og slett ønsker et litt mer positivt fokus. De eneste vi ødelegger for ved å fokusere på det negative er oss selv... Mener du at det blir noe mer positivt av å ikke kalle en drittsekk for en drittsekk? En spade er en spade. 2
Gjest Alfred Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Kvinner elsker å bruke dette ordet. Hvis en mann ikke oppfører seg slik en kvinne ønsker, så er han en drittsekk. Særlig hvis det er mannen som gjør forholdet slutt "Drittsekk" er egentlig synonymt med "En viril mann".
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 (endret) en drittsekk er en som lover gull og grønner skoger. en som lyver. jenter har en tedens til å kalle den de ikke liker for drittsekk. spesielt når man føler seg såret eller vet personen kommer til å såre en om det noen gang skjer noe. også når han behandler kvinnen som søppel nei, jeg møter ikke mange av dem. men noen tiltrekkes av dem Endret 6. februar 2012 av Nuppdupp
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 Mann her, som kjenner det egentlig er vondt å lese om alle som stemples som "drittsekker" der ute. Hva i alle dager er en drittsekk? I mitt hode er det litt som å si at noen bare er søppel, eller møkk man må tørke av støvlene etter å ha vært ute en tur... Møter dere virkelig så mange menn som er så ille? Eller er det bare det at dere ikke forstår dem, og trenger å lempe frustrasjonen over på noen annen? Eller handler det om å beskytte dere selv, dvs. prøve å nedjustere verdien av noen for å lettere komme over dem eller forhindre dem å komme innpå dere? Jeg bare sier det fordi for meg er det ikke en attraktiv egenskap å rakke ned på andre. Spiller ingen rolle hvilket kjønn. Jeg kan ikke forestille meg at ikke alle mennesker ønsker å bli likt, og evner de ikke det så tror jeg mest det har meg baggasje å gjøre. Da er det nesten mer synd på dem enn de de gjør urett... Kanskje jeg bare rett og slett ønsker et litt mer positivt fokus. De eneste vi ødelegger for ved å fokusere på det negative er oss selv... Hva en drittsekk er? En som er slem og har behandlet andre mennesker dårlig. De fins i begge jønn, men jenter bruker ofte uttrykket drittsekk om en mann som har vært stygg med henne på et vis.
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Kvinner elsker å bruke dette ordet. Hvis en mann ikke oppfører seg slik en kvinne ønsker, så er han en drittsekk. Særlig hvis det er mannen som gjør forholdet slutt "Drittsekk" er egentlig synonymt med "En viril mann". Er det ikke . Det er synonymt med en slem mann. 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har møtt noen drittsekker. De var ikke mange, men dessverre er all min "romantiske" erfaring med såkalte drittsekker. Det har gjort meg til en lukket, kynisk og kald dame som trives med å være singel. Lurer nesten litt på hva slags dame jeg hadde vært hvis jeg hadde blitt litt mer tatt vare på og respektert..
Steinar40 Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har møtt noen drittsekker. De var ikke mange, men dessverre er all min "romantiske" erfaring med såkalte drittsekker. Det har gjort meg til en lukket, kynisk og kald dame som trives med å være singel. Lurer nesten litt på hva slags dame jeg hadde vært hvis jeg hadde blitt litt mer tatt vare på og respektert.. Men virkeligheten er vel egentlig at det var du som valgte feil? Så hvorfor ikke heller velge riktig neste gang?
Gjest Chloè Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Han som sier han er glad i deg og ser en fremtid med deg, neste helg sier han det samme til en annen jente - drittsekk Han som sier han elsker deg og at han aldri har møtt noen som deg , for å få deg til sengs - drittsekk Han som bare ringer deg når ingen andre er ledige - drittsekk Han som vet du har følelser for han men behandler deg som dritt,for så å gi deg et glimp av håp - drittsekk Han som istedenfor å bare si "jeg liker deg ikke på den måten" ignorerer deg - drittsekk I can go on and on and on, men som Steinar40 sier, det er like mye vår skyld som faller for den drittsekken som du er
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Damene har alt sagt det jeg hadde tenkt å si, så det er egentlig ikke nødvendig at jeg skriver noe, men jeg gjør det allikevel. Det er mange typer drittsekker, men når det gjelder dating vil jeg anta at en drittsekk i bunn og grunn er en person som er uærlig og manipulativ for egen vinnings skyld og uten å ta hensyn til henne. Kanskje gir han inntrykk av at han er interessert i noe langsiktig, når han egentlig bare er interessert i sex. Når en kvinne åpner seg opp emosjonelt for en mann, er det ikke noe man skal ta lett på. Desverre er det mange som gjør nettop det, noe som kan gjøre det vanskeligere for de av oss med ærlige intensjoner. Selv sier jeg alltid fra om at jeg i utgangspunktet ikke er interessert i noe annet enn et fysisk forhold og at jeg ønsker å forbli singel helt til jeg møter hun som får meg til å miste interessen for å være singel. Da er de ihvertfall advart om mine intensjoner på forhånd og vet hva jeg står for.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Men virkeligheten er vel egentlig at det var du som valgte feil? Så hvorfor ikke heller velge riktig neste gang? Var det så enkelt, hadde jeg selvfølgelig ikke tatt de dårlige valgene. Nå er ikke jeg omsvermet og har ikke så mange å velge i mellom. En annen ting er at drittsekkene jeg har møtt, har til felles at de har drevet et skuespill som jeg dessverre ikke gjennomskuet før det var for sent. Så hvor finner jeg de rederlige mennene, Steinar40? Finnes de, eller er det så stor stas blant dere å være drittsekk at dere benytter sjansen så fort dere får den?
Leonaen Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Selv sier jeg alltid fra om at jeg i utgangspunktet ikke er interessert i noe annet enn et fysisk forhold og at jeg ønsker å forbli singel helt til jeg møter hun som får meg til å miste interessen for å være singel. Da er de ihvertfall advart om mine intensjoner på forhånd og vet hva jeg står for. Hva gjør hun/har hun som gjør at du mister interessen for å være singel??
Steinar40 Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Var det så enkelt, hadde jeg selvfølgelig ikke tatt de dårlige valgene. Nå er ikke jeg omsvermet og har ikke så mange å velge i mellom. En annen ting er at drittsekkene jeg har møtt, har til felles at de har drevet et skuespill som jeg dessverre ikke gjennomskuet før det var for sent. Så hvor finner jeg de rederlige mennene, Steinar40? Finnes de, eller er det så stor stas blant dere å være drittsekk at dere benytter sjansen så fort dere får den? Redelige menn finnes overalt. Noe dessverre også drittsekkene gjør. Derfor gjelder det å finne ut hvem som er hvem før noe annet.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Det finnes drittsekker overalt, menn som damer. Fellestrekk er manglende empati, selvrespekt og reflekterte evner. 2
Gjest bellabulla Skrevet 6. februar 2012 #17 Skrevet 6. februar 2012 Det er mange typer drittsekker, men når det gjelder dating vil jeg anta at en drittsekk i bunn og grunn er en person som er uærlig og manipulativ for egen vinnings skyld og uten å ta hensyn til henne. Kanskje gir han inntrykk av at han er interessert i noe langsiktig, når han egentlig bare er interessert i sex. Har en morsom historie der ang. det der! Det er heldigvis langt mellom slike drittsekker, sinnsyk fyr.. Jeg var tenåring, han var en 10 år eldre kollega, kjekk som faen, alle kunder med preferanse for menn snudde seg. Etter noen måneder der alle jentene på jobb hadde snakket sinnsykt mye om at de ville ha han sjekket han opp meg, dro på date noen ganger og endte til slutt opp i senga. 20 minutter etter han dro dagen etter fikk jeg melding om at "jeg var for ung". Greit nok, jeg gjenkjente en semidrittsekk når jeg så en, så det gikk helt fint (semidrittsekk fordi han ringte kompisen og skrøyt av at han hadde ligget med ei 10 år yngre berte når jeg var der. Skjønte jo etter meldinga hva målet var). Etter hvert begynte han å date ei eldre jente på jobben, og han ditchet henne hele tiden uten å si fra, flørtet masse med kunder og andre jenter på jobb foran henne og bak ryggen hennes, jeg så han kline med flere jenter på byen imens de var sammen. Dette kvalifiseres vel også som drittsekk? Vel, det blir verre. Det ble etter hvert slutt mellom dem. Han hadde sagt opp jobben fordi han skulle flytte fra byen, og jobben holdte avskjedsfest. Han hadde jobbet der i fire år, men harmoni og hyggelige ord mot kolleger. Hva ga han som takk? Vel, han gikk en runde og fortalte SAMTLIGE kolleger hvorfor de var idioter, horer og forferdelige mennesker. Han tok en runde for å trashe alle sammen, før han kastet ølflaska i veggen og ropte "so long suckers". Ler meg ihjel av fyren.. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2012 #18 Skrevet 6. februar 2012 Damene har alt sagt det jeg hadde tenkt å si, så det er egentlig ikke nødvendig at jeg skriver noe, men jeg gjør det allikevel. Det er mange typer drittsekker, men når det gjelder dating vil jeg anta at en drittsekk i bunn og grunn er en person som er uærlig og manipulativ for egen vinnings skyld og uten å ta hensyn til henne. Kanskje gir han inntrykk av at han er interessert i noe langsiktig, når han egentlig bare er interessert i sex. Når en kvinne åpner seg opp emosjonelt for en mann, er det ikke noe man skal ta lett på. Desverre er det mange som gjør nettop det, noe som kan gjøre det vanskeligere for de av oss med ærlige intensjoner. Selv sier jeg alltid fra om at jeg i utgangspunktet ikke er interessert i noe annet enn et fysisk forhold og at jeg ønsker å forbli singel helt til jeg møter hun som får meg til å miste interessen for å være singel. Da er de ihvertfall advart om mine intensjoner på forhånd og vet hva jeg står for. Da syns jeg heller at du skal si at du ikke er interessert i noe mer enn bare fysisk med nettopp henne. Jeg syns det er drittsekkoppførsel å juge å si at man aldri vil ha noe forhold til NOEN, til de du ikke vil ha forhold med, for like etter finne deg kjæreste likevel. 1
Gjest -J- Skrevet 6. februar 2012 #19 Skrevet 6. februar 2012 Hva gjør hun/har hun som gjør at du mister interessen for å være singel? Jeg har skrevet tidligere i tråder om hva jeg personlig ser etter i en kvinne, men for min del har det vært et personlig valg å ikke involvere meg i et seriøst og forpliktende forhold de siste årene på grunn av en krevende jobbsituasjon og andre personlige årsaker. Av den grunn har jeg heller ikke møtt så mange jenter det siste året, så det er ikke slik å forstå at alle kvinner jeg møter er håpløse og ikke forholdsmateriale, snarere tvert imot. Det er heller det at jeg selv har tatt et valg og jeg er fortsatt ikke på jakt etter et seriøst forhold selv i dag. Kanskje møter jeg ei som får meg til å ombestemme meg, men det får skje når det skjer. Enn så lenge nyter jeg friheten min. Da syns jeg heller at du skal si at du ikke er interessert i noe mer enn bare fysisk med nettopp henne. Jeg syns det er drittsekkoppførsel å juge å si at man aldri vil ha noe forhold til NOEN, til de du ikke vil ha forhold med, for like etter finne deg kjæreste likevel. Så du kaller meg en løgner og en drittsekk fordi jeg forteller sannheten? Interessant. Det er vel vanskelig å gjøre alle til lags.
Gjest BettyBoop Skrevet 6. februar 2012 #20 Skrevet 6. februar 2012 Jeg har skrevet tidligere i tråder om hva jeg personlig ser etter i en kvinne, men for min del har det vært et personlig valg å ikke involvere meg i et seriøst og forpliktende forhold de siste årene på grunn av en krevende jobbsituasjon og andre personlige årsaker. Av den grunn har jeg heller ikke møtt så mange jenter det siste året, så det er ikke slik å forstå at alle kvinner jeg møter er håpløse og ikke forholdsmateriale, snarere tvert imot. Det er heller det at jeg selv har tatt et valg og jeg er fortsatt ikke på jakt etter et seriøst forhold selv i dag. Kanskje møter jeg ei som får meg til å ombestemme meg, men det får skje når det skjer. Enn så lenge nyter jeg friheten min. Så du kaller meg en løgner og en drittsekk fordi jeg forteller sannheten? Interessant. Det er vel vanskelig å gjøre alle til lags. Poenget mitt er at du skal fortelle HELE sannheten. Du forteller ikke sannheten dersom du sier du ALDRI vil ha en kjæreste EVER. Du er bare ærlig dersom du sier rett ut at det er nettopp henne du ikke vil ha. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå