AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Er ganske ny på utelivet i Trondheim, og lurte på om noen har enkelte uteplasser å anbefale? Er det noen bedre enn andre? Noen man skal holde seg unna? Er over 20 år
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Er ganske ny på utelivet i Trondheim, og lurte på om noen har enkelte uteplasser å anbefale? Er det noen bedre enn andre? Noen man skal holde seg unna? Er over 20 år Er mest på Solsiden eller Bari aller mest. Raus er også ganske grei plass. Downtown, Crash og Gossip som er de største diskotekene huser et alt for ungt og barnslig klientell for min del. Er 30 selv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Jeg vil heller slå et slag for familien og mikrobryggeriet i midtbyen 1
AloeVera Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Jeg trives svært godt på Kos. Likte familien svært godt før, men ser ut til at det stort sett kun er utvekslingstudenter der nå. Ikke noe galt i det, men lite kjentfolk der. Og når jeg er et spesielt humør liker jeg å dra på downtown, spesielt i pianobaren der
I-AM-Nicole Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Åssen er det med cover pris for klubbene i trondheim? Jeg er lite fan av å måtte betale seg inn på nattklubber da jeg flyr veldig frem og tilbake p forskjellige steder når jeg er ute. Tenker spesielt på gossip. Vert der en gang før.. Men det var med artist på afterparty så var egen inngang og lukket seksjon... Ellers er utelivet i trh nytt for meg. Endret 2. juni 2012 av I-AM-Nicole
Maggio Skrevet 19. juni 2012 #7 Skrevet 19. juni 2012 Åssen er det med cover pris for klubbene i trondheim? Jeg er lite fan av å måtte betale seg inn på nattklubber da jeg flyr veldig frem og tilbake p forskjellige steder når jeg er ute. Tenker spesielt på gossip. Vert der en gang før.. Men det var med artist på afterparty så var egen inngang og lukket seksjon... Ellers er utelivet i trh nytt for meg. Cover ligger på 80-100,- på de fleste steder, ihvertfall på lørdager. Mener at Gossip er 100,- hvis jeg husker rett. Kanskje en tjuer billigere på fredagene. Anbefaler å ta turen ut på torsdager, da er det gratis cover men fortsatt en del folk som er ute på byen! Veldig praktisk når man liker å fly frem og tilbake på forskjellige steder.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #8 Skrevet 19. juni 2012 Daniel's Pub i kjøpmannsgata garantert bruuuneste plassen i byen! Anonym poster: 675de790dcf5d32508241349de249f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå