Gå til innhold

.


Gjest Upsidaisy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Geiranger må du vel ta buss til for å komme deg dit tipper jeg. Se om Nor-way bussekspress kan hjelpe deg der. Ellers er det jo mulig å bo på vandrerhjem, og om dere skal opp i fjellet så kan du melde deg inn i turistforeningen for å få tilgang til deres hytter. Om han skal komme på sommeren er det jo også en mulighet å ta toget helt opp til Bodø for en billig penge, kanskje nattoget Trondheim-Bodø, da får han med seg at det aldri blir mørkt og får også et godt inntrykk over hvor stort landet vårt er til tross for at vi er så få som bor her. Trondheim-Bodø har også en vogn med slike gamle sovestoler mener jeg å huske. Artig om dere får se moskus på Dovre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Geiranger går det ikke tog :) Du kan ta tog til Otta og ta buss derfra og videre til Geiranger, men geiranger er et lite sted utenom allferdsvei, så det går nok ikke like ofte bussruter dit.

Når du likevel er komt til Geiranger, ta turen til Briksdalen og briksdalsbreen.

I stryn, på vei fra Geiranger til Briksdalen er der et vandrehjem. Og på vei til Briksdalen er det flere fine og idylliske campingplasser.

Sjekk ut

www.nordfjord.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Buss fra Otta til Geiranger er vanskelig. Bedre å ta ekspressbuss fra feks Oslo til Stryn, lokalbuss fra Stryn til Hellesylt og så da ferje over fjorden til Geiranger - DA får dere sett fjorder da. Men masse folk =/

Og ang overnatting bør dere reservere i tide dersom dere skal ha "god plass" eller hytte/rom, for det blir j*vla fort fullt der i sommersesongen gitt.

Endret av SnowLeopard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt han med toget (du kan jo få billetter til 199) og reist til Helgelandskysten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...