lykkelige.meg Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Jeg ønsker å gifte meg på et sted lik dette www.ongajok.no men med plass til flere mennesker. Har ikke problem med å reise bort. Noen tips?
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg skal ha bryllupsfesten på Rambekk Gård ! Men her er det plass til 140 mennesker! Gården, som er gjort om til selskapslokale, ligger på Gjøvik! Virkelig nydelig gård med trivelig vertskap Hvis ikke har du Krageberg Gård på Biri Vet ikke helt hva du er ute etter, hvor du bor eller hvor langt du el villig til å reise..?
lykkelige.meg Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2012 Vi bor i Finnmark, men er villig til å reise ganske langt dersom stedet har overnattingsmulighet til min 40 gjester
Ninnin86 Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Ahh, skjønner! Ingen av lokalene jeg referer til har overnatting, dessverre... Men er mange overnattingsmuligheter i nærheten
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Hva med noen av DNT sine turisthytter?
atropos Skrevet 10. februar 2012 #6 Skrevet 10. februar 2012 vi skal gifte oss i denne bygda. mange muligheter her for å si det slik... http://www.bryllupsbygda.com/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå