AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Nå har det dukket opp en egen sladderblogg om toppbloggerne. Ala gossips.se for de svenske bloggerne. Den har allerede blitt slettet fra blogg.no allerede, men har fortsatt på wordpress. Hva syns dere om dette? Tror dere det blir en suksess? Må innrømme at jeg syns det er litt morsomt, fordi de dumme rosabloggerne får litt som fortjent (fordi de ikke tenker over hva de legger ut på nettet). På den annen side; nå blir det ihvertfall vanskelig for de å slette fortiden sin når de angrer. Kanskje et sted hvor de som ikke liker fotballfrue kan engasjere seg Neida.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 Må si meg enig i det Får litt inntrykk av at det er fjortiser som prøver å være voksne i språket som skriver bloggen.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Folk har seriøst for lite å finne på når de starter en blogg for å disse småunger. 4
Erotisk Flukt Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Den bloggen der er jo bare uskyldig jo.. De klarer jo ikke engang å skrive ordet pule. -Domino 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 Det var jo ingenting sladder der Nææh, ikke akkurat. Men de skreiv at nå som de var borte fra blogg.no så skulle de begynne å poste de tingene de fikk på mail, som visstnok var mer "saftig"
HedvigR Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 Synes den virka useriøs, med dårlig språk, dårlig design, og et tullete konsept. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 link? http://toppsladring.wordpress.com/
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Jeg kan ikke fordra mobbing eller de som støtter det. Jeg kan heller ikke fordra folk som mener det er greit å slenge med leppa til noen bare fordi de er kjendis eller utleverer seg selv på nettet.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 WTF??? Noen som har sett litt for mye på GG? Så blant annet dette intervjuet i ett av innleggene deres: Her er forøvrig et intervju med henne! Hvorfor blogger du ? - Jeg blogger fordi jeg liker og skrive, bruker blogg nesten som en “dagbok” Hater du Malin ? - Kan ikke si jeg er så veldig glad i hu nei Er du gravid eller er det bare falske rykter ? - Det er nok bare falske rykter … Hvordan er forholdet ditt til Malin ? - jeg har ikke noe forhold til hun, og kommer aldri til og ha det. Hvodan er det og være stemor? - ser vel ikke akkuratt på meg selv som en stemor. Hvordan traff du Niclas? -Jeg har lenge vist hvem Niclas er og en dag begynte vi og prate sammen også begynte vi å være mye sammen. Hvorfor sloss du med Main forran Lucas ? jeg sloss ikke med Malin forran Lucas, hu skulle levere Lucas til Niclas også ville hun ha med Niclas inn på badet og snakke det ville ikke Niclas så han tok med seg Lucas opp og da kom hu dundrenes opp trappa, jeg satt på gulvet, så begynte hu og prate masse piss som jeg ga langt faen i så ba jeg hu fjerne tryne sitt fra meg,å da tok hu tak i håret mitt, og da tok jeg igjen,så i det store og hele HU STARTA! Hva syns du om bjørn og malin ? -jeg driter i dem begge Har du lyst på (egent) barn? .-Kanskje en gang i livet,når jeg blir eldre. Har du flyttet sammen med Niclas ? -Nei, vi har ikke flyttet sammen,men jeg har egen leilighet så han er her med meg hele tiden, ellers så er vi hos han fikk du jobben i utlandet ? Ja, jeg fikk jobben i Las Palmas, men jeg bestemte meg for og si nei, fordi jeg ikke vll reise fra Niclas! Hvordan syns du malin er og hvordan hun oppfører seg mot deg ? - hva jeg syns om hu holder jeg for meg selv , måten hun har oppført seg mot meg syns jeg er latterlig barnslig Hva ser du i Niclas, åssen er han som person og far ? - Det jeg ser i Niclas er noe helt fantastisk, han er er herlig person som ingen kan måle seg med! Niclas er kjempe flink som far, så alt det andre dere har lest, er bare bullshit. Om dere bare hadde sett hvor flink Niclas er så hadde dere kanskje skjønt at, andre ting dere har lest kanskje ikke stemmer helt med realiteten. Har du brukt narkotikia noen gang? (spørr pga malin påstod dette) -Alle har en fortid, hva jeg har gjort i min fortid vet faktisk malin ingenting om, jeg har gjort mange dumme valg ,det skal jeg ikke nekte for.men det er min fortid, jeg er nok ikke den personen lenger som jeg var for noen år siden. jobber du/går du på nav?(åssen tjener du inn penger?) -Fortiden får jeg sosialhjelp. siden jeg ikke har jobb, hva er dine fremtidsplaner? -fremdisplanene mine er å bli milionær Hva synes du om at kjæresten din har en sønn? (føler du at det er dumt, fint, ser du deg selv som en slags stemor?) -Det har kjærsten min har en sønn gjør meg ingenting,jeg valgte og bli sammen med han og jeg var fult klar over at han hadde en sønn. og nei, jeg ser IKKE på meg selv som en slags stemor Kan du lage video blogg? -kan kanskje gjøre det en gang senre,anre jo ikke hva jeg skal sitte og prate om.hheh Har du søsken,hvor mange? har 3søsken kjenner bare eldste storebroren min Er du helt norsk? -ja er helt norsk,eller oldemora mi er dansk da? vet ikke om det har noe og si jeg Hvordan er forholdet ditt til foreldrene dine? -Forholdet mitt til moren min er superbra! faren min kjenner jeg ikke Liker du justin bieber,tokio hotel eller one direction? ingen Favoritt farge? -Rosa En sang du har på hjernen nå eller den du hadde sist? -Ola nordman… æsj Hva slags musikk hører du på? -Hører på det jeg syns er bra. Hvor ofte farger du håret,og hva er din naturlige hårfarge? -aner ikke hvor ofte jeg, av og til hele tiden,av og til nesten aldri? lysbrun trur jeg min orginale farge er,er ikke sikker… Tar du solarium? -det hender,men ikke ofte Har du noen tattoer? -ja, har et lite hjerte -Vi følger selvfølgelig opp dramaet mellom Malin, Niclas og Charlotte Gossip to be continued.. Kjæresten til faren til ungen til MalinelskerLucas har visst begynt å blogge. Jizez Christ... disse jentene burde dra tilbake til ungdomsskolen.
Cinderella_ Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 Haha, så latterlig. Tidenes mest meningsløse blogg. Sikkert en grunn til at de ikke har offentlig counter.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 link til den bloggen da? altså kjæresten til faren til lucas..? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Wooho, nå har de skrevet innlegg om kvinneguiden også
HedvigR Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Wooho, nå har de skrevet innlegg om kvinneguiden også Hehe... "Nei vi er desverre ikke fjortiser eller bare en random syk person som ville ha litt oppmerksomhet, nei vi har heller ikke et dårlig språk. Når vi sladrer skriver vi på en enkel måte og har ikke noe grunnlag for å utdype oss på masternivå. V" Jo, dere har et dårlig språk. Et veldig dårlig språk. Og det er ingenting galt med et enkelt språk, men å skrive enkelt skal ikke trenge å gå utover kvaliteten på språket. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå