lille_fiol Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #21 Skrevet 7. februar 2012 tusen takk for masse gode svar å tips! må bare komme med flere om dere vil det.Jeg skal vise ham alt det dere har skrevet så får vi bestemme oss utifra det;) Var en her som skrev det var mye søppel i amsterdam? sikker på at du ikke har vært på en kjip plass da? regner nesten med at amsterdam er noenlunde lik norge på den fronten men når du skrev innlegget ditt så jeg for meg den ghettoen med søppeldynger overalt:p Angående new york så er det jo alltid en by man vil reise til og oppleve,men det er kanskje en litt stressende plass å reise til om man bare vil slappe av og være ute med kjæresten? åså høres det dyrt ut å reise til new york,vi skal bestille biletter nå men dette her er snakk om en sommerferie. Men med tanke på the hamptons er det kun noe jeg har hørt om i filmer hvor de gir uttrykk for at det er den" snobbeplassen,så hva gjør man egentlig der ute? Er det en typisk plass hvor de rike har sommerhusene sine eller?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #22 Skrevet 7. februar 2012 Det er ikke lenger lov for folk uten "innbyggerbevis" å kjøpe hasj i Asmterdam. Dog vil jeg tro det er mange coffee shops som ikke bryr seg om forbudet...
bobbi Skrevet 17. februar 2012 #23 Skrevet 17. februar 2012 Har snakket om å reise til Amsterdam med kjæresten i sommer,noe til å anbefale eller? Ser mer for meg at amsterdam er en plass du reiser med venner egentlig litt sånn ala den der eurotrip filmen,men virker som en helt fantastisk by etter hva jeg har hørt og sett. vi var i Athen for 2 år siden og vi likte oss der,fikk opplevd mye på de få dagene vi var der,selvom jeg personlig hadde foretrukket å bodd nærmere havet. Jeg tenker enten amsterdam,roma eller dublin, noe sånnt siden han ikke er glad i typisk charterturer (men jeg er det) synes jeg det er litt vanskelig å velge.Og vi er desverre litt dårlige til å ta intiativ til å komme på altslagsting å gjøre så må være en by hvor det er kjempemasse å finne på hele tiden så vi ikke ender opp på hotellrommet :gjeiper: Amsterdam egner seg ypperlig for kjærestetur Det er en utrolig vakker og romantisk by, med mye mer å by på en red light district og coffeshops
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2012 #24 Skrevet 17. februar 2012 Det er ikke lenger lov for folk uten "innbyggerbevis" å kjøpe hasj i Asmterdam. Dog vil jeg tro det er mange coffee shops som ikke bryr seg om forbudet... Det stemmer faktisk ikke....
Miss Lucky Skrevet 19. februar 2012 #25 Skrevet 19. februar 2012 Lisboa er også supert. Mange fine strender litt utenfor byen, MASSE shopping og gode restauranter, fin arkitektur, og generelt en koselig by. Liker faktisk Lisboa bedre enn Milano.
Aviale Skrevet 21. februar 2012 #26 Skrevet 21. februar 2012 Amsterdam er (som mange har sagt) en kjempefin by. Jeg var der for 2 år siden, og så ikke noe mer søppel der enn i andre europeiske storbyer i alle fall! (Og sånn offtopic er Amsterdam MYE mer romantisk enn Berlin, etter min mening). I Amsterdam er det et område som heter Jordaan, det er det (eller i alle fall et av) søteste og fineste området i byen med masse små kanaler og broer Vi besøkte området et par ganger og hadde tenkt å leie sykkel for å sykle der en av dagene, men ofret det til fordel for shopping Uansett er det området til å anbefale. En annen ting som er et must når man er i byen er kanalbåttur. Ganske billig, tar ikke lang tid, man får se mange av de søte små kanalene og områder man ellers ikke ville sett, og alt dette mens man sitter i ro Sjekk tripadvisor.com for hotellanbefalinger i forskjellige prisklasser, da finner man ofte de beste hotellene
Gjest Skrevet 24. februar 2012 #27 Skrevet 24. februar 2012 Var en her som skrev det var mye søppel i amsterdam? sikker på at du ikke har vært på en kjip plass da? regner nesten med at amsterdam er noenlunde lik norge på den fronten men når du skrev innlegget ditt så jeg for meg den ghettoen med søppeldynger overalt:p Bare ikke dra der de første dagene etter nasjonaldagen (30- April) tror jeg det er greit. Foreldrene mine var på cruise ned dit, ankom to dager etter nasjonaldagen og hele området så ut som et rent lite helvette... Paris er også litt oppskrytt føler jeg. Derimot finnes det masse småsteder i england og skottland, for ikke å glemme irland som er herlig!
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #28 Skrevet 27. februar 2012 Fin kjærestetur til Cap d Agde. Nakenbyen i Frankrike ved Middelhavet. 1. Kan gå naken hele dagen. Litt spesielt, som man burde prøve en gang. 2. Direkte med Ryanair fra Torp til Beziers for noen hundrelapper. 3. Hotell ikke så dyrt heller. 4. Lett å treffe andre for mer enn bare vanlig 1+1-sex. 5. Kan reise rundt i småbyene langs kysten, eller opp i fjellene. Var der med typen i fjor sommer. Vi plutselig kom på vi skulle gjøre det. Så var vi der. Litt rart å ligge der naken uten en tråd. Men typen var med, og alle andre var nakne også. Fikk ikke bikinistriper. Noen dager senere spaserte vi litt bortover stranden, til "Libertine"-delen, som visst på fransk stod for "frigjort". Der var det ikke så mange barn, men kjærestepar som oss. Som ormet seg litt inn på kjæresten, som man alltid gjør. Ikke noe sex, men noen stive saker kunne man se både her og der. Typen ble litt kåt på meg og stivnet til også. Litt bortenfor et ungt tysk par. Der hadde damen dratt huden hans opp og ned noen ganger, og han smilte til oss. Spurte rett ut om vi ville være med på 4-kant borte hos dem. Litt beruset og kåte som vi var, sa vi ja, før vi fikk tenkt oss om. Ble med paret. Gikk inn i dusjen, og vasket av oss sand og sololje. Gutta ble stive, og jeg rimelig kåt. Etter noen minutter hadde jeg fått pikk både inn foran og bak. Og jenta spurte om hun skulle hente noe som jeg skulle drikke på. Første gang med sandwich. Når de holdt på å komme trakk de seg ut. På`n igjen, og jeg fikk 2-3 orgasmer etter hverandre. Har aldri kjent typen komme så kraftig noen gang. Dette var deilig. Traff dem på strand neste dag. Da leide vi en bil og kjørte rundt omkring. Ville bli rundtpult igjen jeg, og tror du ikke jeg ble det igjen. Dette var en trivelig ferie, med litt mer enn bare sol. Blir nok tur i år også. Det tyske paret har vi forresten allerede besøkt i vinter. 1
bobbi Skrevet 27. februar 2012 #29 Skrevet 27. februar 2012 Det der hørtes ut som en historie tatt ut fra "Cupido" 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2012 #30 Skrevet 27. februar 2012 Det der hørtes ut som en historie tatt ut fra "Cupido" Ja, kanskje det. Men er man ikke på ferie da? Da gjør man ting, man ikke gjør i nabolaget. Ble litt fristet jeg. Kanskje jeg skal dra med kallen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå