AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #41 Skrevet 6. februar 2012 What? Hva går det av moderatorene her inne egentlig? Flytte denne tråden fra generellt debatt til bil og trafikk?? Måte på å overkjøre og undervurdere medlemmene deres på da... Maktkåte moderatorer! Kjære moderator! Kan du fortelle begrunnelsen for å flytte tråden? Den handler om menneskelige relasjoner, ikke om trafikk! Argh, liten utblåsning, lei av tullete moderering og overkjøring av medlemmene deres! 6
Gjest Nenya82 Skrevet 6. februar 2012 #42 Skrevet 6. februar 2012 Jeg synes det er mange unormale. Spesielt i Oslo utenom rushtiden. Da er jo kollektivtransporten fulle av alle mulige raringer. Narkomane, fylliker og andre på trygd. Da må man passe seg for hvor man setter seg. Ok,mulig jeg er heldig da eller mulig jeg har andre kriterier for hvem jeg ser på som "raringer". Og andre på trygd?Hvem er det egentlig og hvordan vet du det?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #43 Skrevet 6. februar 2012 Ok,mulig jeg er heldig da eller mulig jeg har andre kriterier for hvem jeg ser på som "raringer". Og andre på trygd?Hvem er det egentlig og hvordan vet du det? Ja, kanskje du er heldig Jeg mente folk som ikke kan/vil jobbe av en eller annen grunn; gærninger som snakker med seg selv, som virker veldig ustelte og lukter vondt, kriminelle. Jeg vet at det er mange som lever av trygd som ikke ser sånn ut. Og omvendt. Så det var litt teit å skrive det på den måten. Jeg mente vel at når de fleste av de som har en vanlig jobb er på arbeid, blir tettheten av "de andre" større. I byen og på kollektiv transport.
Gjest Nenya82 Skrevet 6. februar 2012 #44 Skrevet 6. februar 2012 Ja, kanskje du er heldig Jeg mente folk som ikke kan/vil jobbe av en eller annen grunn; gærninger som snakker med seg selv, som virker veldig ustelte og lukter vondt, kriminelle. Jeg vet at det er mange som lever av trygd som ikke ser sånn ut. Og omvendt. Så det var litt teit å skrive det på den måten. Jeg mente vel at når de fleste av de som har en vanlig jobb er på arbeid, blir tettheten av "de andre" større. I byen og på kollektiv transport. Ok,bare lurte jeg Har bodd på både små og store plasser jeg,og som student har jeg tatt buss og annen kollektiv transport til andre tidspunkter enn det de som har vanlig jobb gjør. Alikevel er de fleste der vanlige mennesker,men ja jeg setter meg som regel ikke sammen med folk som virker ustabile.For eksempel sånne som skriker og roper til andre eller bare virker gale. Men når det er sagt så har jeg opplevd flere ustabile mennesker på trikk enn jeg har på buss.Muligens tilfeldigheter eller så er det et eller annet med trikk som tiltrekker seg de ustabile :gjeiper:
Perelandra Skrevet 6. februar 2012 #45 Skrevet 6. februar 2012 Ok,mulig jeg er heldig da eller mulig jeg har andre kriterier for hvem jeg ser på som "raringer". Og andre på trygd?Hvem er det egentlig og hvordan vet du det? Jeg lurte også litt på den der med trygd. Ja, jeg går på trygd. Samtidig er jeg også student og holder på med en masteroppgave. Mottar trygd fordi jeg må omskolere meg. Jeg har dager da jeg er i dårlig form, men prøver likevel å se velstelt ut. Selv om man er trygdet går det an å se ordentlig ut. 1
Rofl Skrevet 6. februar 2012 #46 Skrevet 6. februar 2012 Som oftest masse raringer som sitter seg ved siden av meg Mye bedre før når det var kaldt og jeg gikk i frakken min. Aldri noen som satt seg ved siden av meg da
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #47 Skrevet 6. februar 2012 What? Hva går det av moderatorene her inne egentlig? Flytte denne tråden fra generellt debatt til bil og trafikk?? Måte på å overkjøre og undervurdere medlemmene deres på da... Maktkåte moderatorer! Kjære moderator! Kan du fortelle begrunnelsen for å flytte tråden? Den handler om menneskelige relasjoner, ikke om trafikk! Argh, liten utblåsning, lei av tullete moderering og overkjøring av medlemmene deres! Hvordan får man moderator til à svare på det her? 1
Longgone Skrevet 6. februar 2012 #48 Skrevet 6. februar 2012 jeg hater å sitte ved siden av folk, så jeg prøver å unngå det så mye som mulig. om jeg MÅ sitte med noen sitter jeg med den som ser mest oppegående ut.
Gjest Nenya82 Skrevet 6. februar 2012 #49 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jeg lurte også litt på den der med trygd. Ja, jeg går på trygd. Samtidig er jeg også student og holder på med en masteroppgave. Mottar trygd fordi jeg må omskolere meg. Jeg har dager da jeg er i dårlig form, men prøver likevel å se velstelt ut. Selv om man er trygdet går det an å se ordentlig ut. Var det jeg også reagerte litt på,for det er jo forskjellige mennesker som går på trygd Ikke bare de som man kan se det på,men AB forklarte hva h*n mente. Endret 6. februar 2012 av Nenya82
floony Skrevet 6. februar 2012 #50 Skrevet 6. februar 2012 Haha, jeg er også en som ubevisst søker ut voksne damer i 30-40 årene. Veldig rart i grunn, men jeg har merket meg dette: - de holder setet vedsiden av seg ledig, selv om de har poser og bagger - de er avslappede - stirrer ikke på nye som kommer på, men slapper kanskje av etter en lang arbeidsdag - de har større tendens til å smile når jeg setter meg ned - de er også de som smiler dersom jeg kom på først, sitter innerst og skal av først. Når jeg "samler kreftene" og hinter smått til at neste er mitt stopp så smiler de blidt og reiser seg og nikker hadet. Kanskje de bare er særdeles glad for å bli kvitt meg, haha! Og dermed må jeg si det er flest damer i denne alderen som setter seg ved siden av meg. Ellers er det setet som er vedsiden av meg det siste til å bli benyttet. Har til og med sett noen velge å stå framfor å sette seg vedsiden av meg - spesielt menn - og da blir jeg bare paranoid. Og noen av dem skal jo faktisk være med bussen et godt stykke har jeg merket meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå