Gå til innhold

Hvis du hadde hatt en vagina


Fremhevede innlegg

Skrevet

Til mennene :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madelene1
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt en vagina ville jeg ha blottet den til gud og hver mann. :fnise:

(vet at det var til menn, men jeg måtte bare.)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Kommer an på. Er jeg en mann med vagina eller en kvinne? Førstnevnte er nok ganske trist

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 2
Skrevet

Da sier vi at du er kvinne for en dag :P

Skrevet



  • Vært grinete
  • Klaget på at alt er menns feil

  • Liker 6
Skrevet

Tatt meg en bytur for å se om det er så stor kjønnsforskjell på "markedet" som jeg har inntrykk av at det er.

  • Liker 3
Skrevet

Jeg hadde bevart den i ypperlig tilstand, slik at jeg hadde vært verdig for min mann når jeg skulle giftet meg

  • Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

hahaha, for noen svar :gjeiper: come on!

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet (endret)

hahaha, for noen svar :gjeiper: come on!

Men hva skal man med en vagina til? Det er ikke noe den kan brukes til liksom. Skal en smugle dop kan en like så godt svelge det. Hva annet kan en vagina brukes til? Bli gravid og føde barn i løpet av en dag?

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Blitt lei meg. Synes kroppen min kler å ha penis mye mer. :-P

  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Men hva skal man med en vagina til? Det er ikke noe den kan brukes til liksom. Skal en smugle dop kan en like så godt svelge det. Hva annet kan en vagina brukes til? Bli gravid og føde barn i løpet av en dag?

hehehe ;)

hva hvis du var kvinne for en dag da?

Skrevet

Jeg ville entusiastisk tatt imot mange forskjellige pikker. Jeg er en mann med fittemisunnelse. Å bli tent, våt og god for så å ta imot pikk i fitta, misunner jeg dere kvinner.

  • Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Ville brukt dagen til å lage ekstreme mengder høykvalitetsporno og tjent meg litt enkle penger.

Ingen vil jo kjenne meg igjen når jeg blir mann igjen -> no problem.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville først tatt trikken, t-banen, bussen og alt annet av offentlig transport for så skrive et sint blogginnlegg om alle de grisete mennene som tar på en, for så dra ut med jentene på byen på kvelden og etterpå skrive et sint blogginnlegg om stakkarslige menn som ikke tør å ta initiativ.

Generelt være sinna på blogg. Blogg.no helst. Med en rosa blogg.

-Domino

  • Liker 9
Skrevet

Ville brukt dagen til å lage ekstreme mengder høykvalitetsporno og tjent meg litt enkle penger.

Ingen vil jo kjenne meg igjen når jeg blir mann igjen -> no problem.

Hva om du hadde vært bælfeit og schtøgg?

-Domino

  • Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg ville først tatt trikken, t-banen, bussen og alt annet av offentlig transport for så skrive et sint blogginnlegg om alle de grisete mennene som tar på en, for så dra ut med jentene på byen på kvelden og etterpå skrive et sint blogginnlegg om stakkarslige menn som ikke tør å ta initiativ.

Generelt være sinna på blogg. Blogg.no helst. Med en rosa blogg.

-Domino

hahaha :)

Skrevet

Hadde jeg vært en mann, som kunne være kvinne for en dag, ville jeg prøvd å finne ut hvordan det føles for en kvinne - pupper og der nede :lur:

Men med min uflaks hadde jeg sikkert hatt mensen og mange emosjonelle følelser, så jeg hadde nok spist mye is og godt og sett på emosjonelle filmer :grine:

  • Liker 9
Gjest Katten.
Skrevet

Hva om du hadde vært bælfeit og schtøgg?

-Domino

Fortsatt menn som ville betalt for det.

Handler om å finne riktig nisje!

  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...