Gjest Madelene1 Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Hvis jeg hadde hatt en vagina ville jeg ha blottet den til gud og hver mann. (vet at det var til menn, men jeg måtte bare.)
Gjest NerdMedSverd Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Kommer an på. Er jeg en mann med vagina eller en kvinne? Førstnevnte er nok ganske trist Endret 5. februar 2012 av NerdMedSverd 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Da sier vi at du er kvinne for en dag
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Vært grineteKlaget på at alt er menns feil 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Tatt meg en bytur for å se om det er så stor kjønnsforskjell på "markedet" som jeg har inntrykk av at det er. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Jeg hadde bevart den i ypperlig tilstand, slik at jeg hadde vært verdig for min mann når jeg skulle giftet meg 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. februar 2012 #8 Skrevet 5. februar 2012 (endret) hahaha, for noen svar :gjeiper: come on! Endret 8. februar 2012 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #9 Skrevet 5. februar 2012 (endret) hahaha, for noen svar :gjeiper: come on! Men hva skal man med en vagina til? Det er ikke noe den kan brukes til liksom. Skal en smugle dop kan en like så godt svelge det. Hva annet kan en vagina brukes til? Bli gravid og føde barn i løpet av en dag? Endret 8. februar 2012 av Lille-pus 2
OneLove Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Blitt lei meg. Synes kroppen min kler å ha penis mye mer. :-P 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Men hva skal man med en vagina til? Det er ikke noe den kan brukes til liksom. Skal en smugle dop kan en like så godt svelge det. Hva annet kan en vagina brukes til? Bli gravid og føde barn i løpet av en dag? hehehe hva hvis du var kvinne for en dag da?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Jeg ville entusiastisk tatt imot mange forskjellige pikker. Jeg er en mann med fittemisunnelse. Å bli tent, våt og god for så å ta imot pikk i fitta, misunner jeg dere kvinner. 2
Gjest Katten. Skrevet 5. februar 2012 #14 Skrevet 5. februar 2012 Ville brukt dagen til å lage ekstreme mengder høykvalitetsporno og tjent meg litt enkle penger. Ingen vil jo kjenne meg igjen når jeg blir mann igjen -> no problem. 2
Dragonfly84 Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/314090_2117890702824_1112432587_31868210_1057461772_n.jpg 6
Erotisk Flukt Skrevet 5. februar 2012 #16 Skrevet 5. februar 2012 Jeg ville først tatt trikken, t-banen, bussen og alt annet av offentlig transport for så skrive et sint blogginnlegg om alle de grisete mennene som tar på en, for så dra ut med jentene på byen på kvelden og etterpå skrive et sint blogginnlegg om stakkarslige menn som ikke tør å ta initiativ. Generelt være sinna på blogg. Blogg.no helst. Med en rosa blogg. -Domino 9
Erotisk Flukt Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 Ville brukt dagen til å lage ekstreme mengder høykvalitetsporno og tjent meg litt enkle penger. Ingen vil jo kjenne meg igjen når jeg blir mann igjen -> no problem. Hva om du hadde vært bælfeit og schtøgg? -Domino 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Jeg ville først tatt trikken, t-banen, bussen og alt annet av offentlig transport for så skrive et sint blogginnlegg om alle de grisete mennene som tar på en, for så dra ut med jentene på byen på kvelden og etterpå skrive et sint blogginnlegg om stakkarslige menn som ikke tør å ta initiativ. Generelt være sinna på blogg. Blogg.no helst. Med en rosa blogg. -Domino hahaha
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 Hadde jeg vært en mann, som kunne være kvinne for en dag, ville jeg prøvd å finne ut hvordan det føles for en kvinne - pupper og der nede Men med min uflaks hadde jeg sikkert hatt mensen og mange emosjonelle følelser, så jeg hadde nok spist mye is og godt og sett på emosjonelle filmer 9
Gjest Katten. Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 Hva om du hadde vært bælfeit og schtøgg? -Domino Fortsatt menn som ville betalt for det. Handler om å finne riktig nisje! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå