Gå til innhold

Bytte saksbehandler på NAV?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig at bruker ber om et bytte? Eventuelt hvem skal man snakke med?

Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Det burde være mulig, men det må du jo spørre noen av de andre ansatte på NAV-kontoret ditt om da.

Skrevet (endret)

Jeg spurte om dette og fikk beskjed om at det skulle et VELDIG spesielt tilfelle til for å få lov... :( Jeg forklarte at jeg ikke kommuniserte så bra med min saksbehandler, jeg endte faktisk alltid opp med å gråte og var veldig ukomfortabel. Det hjalp ikke.

Men nå er det jo sånn med NAV at uansett hva det gjelder, kommer det an på hvem du spør, så det skader ikke å prøve :)

Jeg spurte forresten både lederen på avdelingen og en tilfeldig dame på telefonen.

Endret av Snop
Skrevet (endret)

.

Endret av Frøya90
Skrevet

Du har ingen rettigheter i forhold til dette, men noen Nav-kontorer er mer samarbeidsvillige enn andre i forhold til å la deg bytte. Be om å få snakke med sjefen til saksbehandleren og forklar hva du er misfornøyd med, så kanskje du er heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...