Topplue Skrevet 5. februar 2012 #1 Skrevet 5. februar 2012 Er det mulig at bruker ber om et bytte? Eventuelt hvem skal man snakke med?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Det burde være mulig, men det må du jo spørre noen av de andre ansatte på NAV-kontoret ditt om da.
Snop Skrevet 5. februar 2012 #3 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Jeg spurte om dette og fikk beskjed om at det skulle et VELDIG spesielt tilfelle til for å få lov... Jeg forklarte at jeg ikke kommuniserte så bra med min saksbehandler, jeg endte faktisk alltid opp med å gråte og var veldig ukomfortabel. Det hjalp ikke. Men nå er det jo sånn med NAV at uansett hva det gjelder, kommer det an på hvem du spør, så det skader ikke å prøve Jeg spurte forresten både lederen på avdelingen og en tilfeldig dame på telefonen. Endret 5. februar 2012 av Snop
Frøya90 Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 (endret) . Endret 11. desember 2012 av Frøya90
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Du har ingen rettigheter i forhold til dette, men noen Nav-kontorer er mer samarbeidsvillige enn andre i forhold til å la deg bytte. Be om å få snakke med sjefen til saksbehandleren og forklar hva du er misfornøyd med, så kanskje du er heldig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå