Gå til innhold

Kun seng

Fremhevede innlegg

Gjest finpåvin
Skrevet

Har akkurat best. hotell i køben og ser etterpå at det står kun seng. Andre plasser står det quin/ king osv! Har jeg bestilt et rom med en liten seng? Rommet het superior-dobbeltrom! Sikkert et veeeldig dumt spm, men har aldri best. hotell før :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det kun "bed" eller står det "twin bed"? Når det heter superior dobbeltrom så skal det være plass til to mennesker der, men sjansen er stor for at det er et rom med twin beds, altså to enkeltsenger og ikke en stor dobbeltseng.

Gjest finpåvin
Skrevet

Det står kun seng! Kan ikke være to senger når det er kjærestetur :/

Gjest finpåvin
Skrevet

<strong><ul><li>1 seng</li></ul></strong>26-tomme flatskjerm-TV med kabel-TV/parabol og gratis Internett-tilgang via TV. Gratis Internett-tilgang. Safe på rommet. Minibar. Dusj med håndholdt dusjhode. Baderomsfasilitetene omfatter hårføner og gratis toalettartikler. Blendingsgardiner/gardiner, hypoallergenisk sengetøy og sysaker. Luftkondisjonering. Strykejern/-brett tilgjengelig på forespørsel. Røyking forbudt. Står det på hotels.com

Skrevet

Når det står 1 seng, så er det jo en seng :)

Men er en veldig enkel måte å finne ut av dette på - du bare sender en mail eller ringer hotellet du har bestilt på for å sjekke hva som ligger inne i systemet deres. Dersom du har bestilt via booking.com i dag, så ville jeg ventet til i morgen for det kan ta litt tid før slike bestillinger kommer opp i systemet til hotellet.

(Ja, jeg jobber i hotellbransjen)

Skrevet

Ah, ser at du har bestilt gjennom hotels.com... Vel, det er det samme der. Det kan ta litt tid før det kommer gjennom i systemet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...