Gjest Donna Skrevet 5. januar 2004 #1 Skrevet 5. januar 2004 Hvor lang tid er det normalt at et søk med Ad-aware tar? på min pc så tar det rundt 45 minutter! og da settes hastigheten til pc'en ned mens jeg holder på så det tar lengre tid å gjøre andre ting. Vet om andres pc'er som søkes gjennom på bare noen få minutter.
Gjest Hege Skrevet 5. januar 2004 #2 Skrevet 5. januar 2004 Jeg pleier å stoppe andre operasjoner mens jeg søker, slik at AD-Aware slipper å finne stadig nye filer å søke i. Søker er som regel over etter fem minutter.
Gjest Lea Skrevet 5. januar 2004 #3 Skrevet 5. januar 2004 Kommer jo an på hvor mye du har lagret på disken din. Hvis du har 1 GB med filer tar det kort tid og hvis du har 120 GB tar det lengre tid. Jeg har ca 5 GB med filer på min PC og da tar det 5-6 minutter. At hastigheten på PC-en blir satt ned litt mens du søker er normalt. Husk at PC-en jobber.
Bertha Skrevet 5. januar 2004 #4 Skrevet 5. januar 2004 Det høres veldig rart ut. Scanningen tar bare 4-5 minutter på min PC også, og da skal den gjennom > 100 GB. Har du prøvd å avinstallere og så installere Ad-aware på nytt igjen?
Gjest Donna Skrevet 5. januar 2004 #5 Skrevet 5. januar 2004 Ja jeg forstår ikke dette. 28 Gb av 38 Gb er ledig, så ca 1/4 av hardisken er brukt. men det er nå rart likevel at det tar så vanvittig tid. Mulig det hjelper å avinstallere og så å installere på ny ja? hvor laster man isåfall ned i fra?
Gjest the imp Skrevet 5. januar 2004 #6 Skrevet 5. januar 2004 du kan laste det ned på www.ad-aware.com
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2004 #7 Skrevet 6. januar 2004 Hvor mye RAM du har vil vel spille inn her. Jeg har litt lite (256 - skal oppgradere snaart) og derfor gidder jeg ikke jobbe med photoshop samtidig, for å si det slik. Jeg setter på et søk mens jeg gjør noe annet istedet. Mens jeg lager middag eller sover eller noe.
Gjest Donna Skrevet 6. januar 2004 #8 Skrevet 6. januar 2004 Jeg har kjøpt ekstra RAM og har nå 504. Jeg har ikke merket noe til at maskinen ble raskere - for det trodde jeg den kom til å bli nemlig.
Gjest Lea Skrevet 6. januar 2004 #9 Skrevet 6. januar 2004 Har du fått satt inn RAM-en riktig/skikkelig da? Det kan også hende at det er mye som kjører på PC-en din mens du søker. Stopp nedlasting og slike ting før du setter i gang. Har du installert Ad-aware på nytt?
Midnattsol Skrevet 6. januar 2004 #10 Skrevet 6. januar 2004 Pleier også å sette på søk når jeg gjør noe annet. Mens jeg ser en film eller noe på tv f.eks.
Gjest Donna Skrevet 7. januar 2004 #11 Skrevet 7. januar 2004 WOW !!! :o Jeg avinstallerte og installerte det på ny jeg. Og vips så var søket ferdig på 5 minutter !!!! FEM minutter - før så tok det 10 ganger så lang tid *ler* Så jeg håper at det fortsetter sånn som dette så frister det å kjøre programmet oftere også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå