AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Jeg har litt problemer med underlivet.. Jeg klør noe sykt til tider og får veldig mye utflod, eller ikke utflod men mer vått på en måte akkurat som du blir når du er kåt.. Også kan det lukte litt surt på en måte. Jeg har hatt det en god stund men går på en kur for huden, altså kviser, isotertinoin heter det, og bivirkningene er at huden kan bli veldig sårbar osv.. men tror jeg har hatt samme problemene før jeg begynte på de og. Jeg har aldri vært hos gynekolog før og vil ikke ta det som første valg til å få det kvitt hvis dere kan tenke dere til hva det kan være.. Har også prøvd Vivag - vaginalekapsler for bakteriebalanse for underlivet men jeg merket ingen forskjell.. så kanskje det er Ph verdien.. aner ikke Men har noen opplevd det samme? kunne vært greit om noen kunne dele sin historie og om dere har noen tips til hva jeg kan gjøre! ikke så kjekt å klø som bare pokker noen ganger og klø seg til du får rifter og sår i underlivet, er aua
smilo Skrevet 5. februar 2012 #2 Skrevet 5. februar 2012 Du har mest sannsynlig fått en soppinfeksjon. Det kan være kuren du går på som er grunnen, da det ofte brukes antibiotikakurer mot problemhud, og antibiotika gir ofte soppinfeksjoner,da det tar knekken på den bakteriekulturen som skal finnes i skjeden. Ta en tur på apoteket og kjøp en canestenskur så blir det nok greit skal du se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå