Gå til innhold

London - legger jeg på meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til London om en liten stund, og jeg lurer på om jeg kommer til å legge på meg? Så klart avhenger det av hva jeg spiser og hvor mye jeg beveger meg, men sånn generelt liksom. Kommer til å spise ganske sunt, men kommer likevel ikke til å kutte ut Starbucks, TGI Friday's o.l. totalt. Det blir nok en del gåing hver dag, samt bæring av poser. Hva tror dere er mest sannsynlig? Legger jeg på meg? Går jeg ned i vekt (fett, ikke muskler)? eller blir vekten/målene værende som de er nå?

Som sagt skjønner jeg at dere ikke kan vite dette og at jeg styrer det mye selv, men hva er mest vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belle Gunnes

Skal du bo i London eller er det bare for en helg? Om det bare er for en helg, så skal du da ikke tenkte på vekta. Man må jo kose seg også.

Jeg hadde ihvertfall ikke gått glipp av Starbucks om jeg skulle til London ihvertfall. Og ferie er ferie. Da hadde jeg gitt blaffen i all sunn fornuft og kost meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går alltid ned i vekt når jeg er på tur til steder der det blir mye gåing. Klart det kan være annerledes hvis man sitter på restauranter hele dagen og gafler i seg. Men jeg er alltid mye på farten og går ned. Går veldig fort opp igjen så snart jeg kommer hjem da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvertfall aldri lagt på meg i løpet av en Londontur. Heller tvert imot, uten at det har vært mye det har vært snakk om, selv om det har blitt en del måltider på type fridays og slikt som du nevner (Og frappuccino på starbucks. Nam!) . Men spiser ikke så mye av gangen til lunch og middag og sånn, for starter som regel dagen med en ganske så holdbar frokost. Og så blir det jo såpass mye gåing, så i utgangspunktet så bør det jo ikke være et stort problem. Men som du selv sier, så blir det jo helt opp til hva du gjør det til selv :)

Kos deg på tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for supre svar dere tre! Da slipper jeg å bekymre meg for det :) Det er snakk om 5 dager,så rekker vel ikke proppe i meg all verdens uansett. Gleder meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing: Hvorfor dra på Friday's (som er helt grufullt!) når London har så utrolig mange gode restauranter...?

Jeg bare spør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avsporing: Hvorfor dra på Friday's (som er helt grufullt!) når London har så utrolig mange gode restauranter...?

Jeg bare spør.

Enig. pg - TGF er i Oslo, og nå kommer Starbucks til landet også. Mat i London er så mye mer enn dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowLeopard

Jeg signerer de som spør hvorfor i all verden spise på Friday's når man er i LONDON! Prøv en tradisjonell engelsk pub - de serverer også mat i samme gate som TGF. Eller forsøk noe helt annet! Ang. vekta - hallo, du skal på ferie. Kos deg, og nyt en av de beste byene i verden! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare komme med idèer til bra restauranter eller puber, jeg nevnte TGI fordi det er så og si den eneste jeg kan navnet på, hehe :) Riktignok bor jeg langt unna Oslo og har bare vært på TGI Friday's i utlandet, så det at det er i Norge spiller liten rolle! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare komme med idèer til bra restauranter eller puber, jeg nevnte TGI fordi det er så og si den eneste jeg kan navnet på, hehe :) Riktignok bor jeg langt unna Oslo og har bare vært på TGI Friday's i utlandet, så det at det er i Norge spiller liten rolle! :P

Gilgamesh i Camden. Moderne asiatisk mat :) Utrolig gjennomført lokale og helt fantastiske drinker! Ta noen timer på Camden Lock først, så en deilig lunsj på Gilgamesh, som ligger i samme bygning som "stallene" på markedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg tenker at du kanskje har ett veldig problematisk forhold til vekten din om du frykter oppgang ved en langhelg i utlandet.

Det skal godt gjøres, mtp at en ekstra kilo sies å være 9000 kalorier uten at man beveger seg noe ekstra. Da må du nok spise nesten dobbelt så mye som vanlig i alle fem dager, om du har en gjennomsnittlig behov og inntak. Sannsynligheten for det, er nok heller liten. :)

Senk skuldrene, slapp av. Kos deg og unn deg noe ekstra. Du kommer sikkert til å være på beina mer enn vanlig, traske rundt, stå å kø, drasse på poser og vimse rundt. Så du tåler nok litt ekstra kos helt uten at det synes på vekta.

Café Valerie (tror jeg?) heter en liten bistro/kafé i gangavstand fra Oxford Street og de har fantastisk gode smørbrød, salater, lunsjretter og en deilig konditoriavdeling med flotte kaker. :)

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

London har fantastiske gourmetrestauranter, eksotiske restauranter - spesielt indisk og for å ikke glemme mat på puber, trenger ikke bestille fritert og usunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse gode forslag! Skal prøve å rote meg fram til noen av dem :) Sist vi var i London spiste vi kun på restauranter rundt hotellet, samt lunsj på Starbucks. Det meste var helt vanlige steder uten noe som skilte seg ut, men jeg kom på en restaurant nå som jeg anbefaler alle å dra til! Rasa Samudra på Charlotte Street heter den, og er en indisk sjømat-restaurant. Selv bestilte jeg en kyllingrett (var ikke på menyen, jeg måtte spørre etter den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg tenker at du kanskje har ett veldig problematisk forhold til vekten din om du frykter oppgang ved en langhelg i utlandet.

Det skal godt gjøres, mtp at en ekstra kilo sies å være 9000 kalorier uten at man beveger seg noe ekstra. Da må du nok spise nesten dobbelt så mye som vanlig i alle fem dager, om du har en gjennomsnittlig behov og inntak. Sannsynligheten for det, er nok heller liten. :)

Senk skuldrene, slapp av. Kos deg og unn deg noe ekstra. Du kommer sikkert til å være på beina mer enn vanlig, traske rundt, stå å kø, drasse på poser og vimse rundt. Så du tåler nok litt ekstra kos helt uten at det synes på vekta.

Café Valerie (tror jeg?) heter en liten bistro/kafé i gangavstand fra Oxford Street og de har fantastisk gode smørbrød, salater, lunsjretter og en deilig konditoriavdeling med flotte kaker. :)

*kremt* 7000, ikke 9000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å spise Dum sum-lunsj i Cina Town!

Oki, det skal jeg prøve på! :) Haha, merker jeg har mye mat å smake på nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...