AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Har du noen alternative forbilder / idealer og hvorfor er de ditt forbilde/ideal? =) Med "alternative" mener jeg andre enn de menneskene som er kjent for sitt utseende/sangstemme/hår/kropp/whatever. Birgit Skarstein er mitt forbilde. Ikke pga treningen, men pga. evnen hennes til å ikke bli innesluttet, deprimert og bitter. Beundrer henne hennes evne til å tenke positivt og handlekraften hennes. Blir rett og slett motivert til å tenke positivt av henne. Lise Hetland er også en person jeg synes kan få en stjerne i boka for å være et alternativt forbilde. Hun er ikke noen rikskjendis, men fy flate for et modig menneske. Beundrer henne for å gi Borderline/psykiskhelse et ansikt utad, være med på å rive ned tabuer og generelt være åpen om hennes egen kamp mot hennes psykiskeproblemer/utfordringer.
Gjest hogwash Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Richard Dawkins: intelligent, ydmyk og står for sine meninger.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Richard Dawkins: intelligent, ydmyk og står for sine meninger. Intelligent og står for sine meninger ja ydmyk nei det er han ikke 1
Gjest hogwash Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Intelligent og står for sine meninger ja ydmyk nei det er han ikke Da er vi sterkt uenige
Giacomo_P Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Har du noen alternative forbilder / idealer og hvorfor er de ditt forbilde/ideal? =) Med "alternative" mener jeg andre enn de menneskene som er kjent for sitt utseende/sangstemme/hår/kropp/whatever. Jeg synes egentlig det er de menneskene som er kjendt for udseende, sangstemme, hår, kropp etc. som er de alternative forbilledene. Jeg har mange forbilleder, f. eks.: Charles de Gaulle Albert Schweitzer Frans av Assisi Leonardo Da Vinci Johann Friedrich Struensee Ignaz Semmelweiss Der er flere, og dette er ingen prioritert rekkefølge.
Agathe Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Fridtjof Nansen Endret 5. februar 2012 av Agathe 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå