AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Er det en app jeg må laste ned for å få til dette tro? Eller er det en funksjon på mobilen som jeg ikke finner!? Noen som kan hjelpe? Synes det er litt morro å kunne legge ut skrytebilde når jeg scorer høyt i Wordfeud jeg også
PRT Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Du kan prøve power+home. På min S II er det greiest å bruke power+home+lyd ned, vet ikke om det er annerledes med Desire S.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Hmm, nei, ingenting som skjer når jeg prøver det. Kun skjermspareren som slås på da..
PRT Skrevet 5. februar 2012 #4 Skrevet 5. februar 2012 Hmm, nei, ingenting som skjer når jeg prøver det. Kun skjermspareren som slås på da.. Det var merkelig, sikkert på at du gjør det riktig? Jeg dobbelsjekket og det kan jo virke som at det er riktig måte. Hvis ikke kan det hende at du må ha root-tilgang (jailbreak). Med root kan du garantert ta skjermbilder.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #5 Skrevet 5. februar 2012 Da gjør jeg det antagelig ikke riktig, nei. Men når jeg trykker kjapt på powerknappen kommer skjermspareren på, og om jeg trykker lengre på den kommer det opp 3 valg (slå av, flymodus og start på nytt) og om jeg da trykker på homa, så kommer jeg bare til home. Og om jeg også trykker på lyden ned, så skrur jeg bare av lyd.... Så hvordan dette har seg, skjønner jeg fint lite av gitt.
Moscato Skrevet 5. februar 2012 #6 Skrevet 5. februar 2012 Da gjør jeg det antagelig ikke riktig, nei. Men når jeg trykker kjapt på powerknappen kommer skjermspareren på, og om jeg trykker lengre på den kommer det opp 3 valg (slå av, flymodus og start på nytt) og om jeg da trykker på homa, så kommer jeg bare til home. Og om jeg også trykker på lyden ned, så skrur jeg bare av lyd.... Så hvordan dette har seg, skjønner jeg fint lite av gitt. Du har ikkje prøvd å trykke på dei samtidig, då?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #7 Skrevet 5. februar 2012 Du har ikkje prøvd å trykke på dei samtidig, då? Jo, men det går ikke. så lenge jeg trykker på av/på knappen, så kommer skjermspareren bare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå