Reina Skrevet 5. januar 2004 #1 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har akkurat meldt meg inn i denne bokklubben. Bestillte tre gratis bøker, verdensatlas for 199 kr., og skulle få gratis årsabonnement på Vagabond Noen gode/dårlige erfaringer på denne bokklubben? Og når fikk du velkomstpakken din?! Klem fra Reina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Samboeren min er medlem. Velkomstpakken kom veldig fort, altså så fort at han ikke rakk å vente på den liksom... Så vidt jeg vet har det bare kommet et Vagabond i posten. Hmm, det var jo litt rart. Ellers tror jeg ikke har noen dårlige erfaringer med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Bra klubb med supre bøker! Er medlem. Eneste aber er at nettsiden deres aldri er i orden, så du må bestille og avbestille per tlf hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 8. januar 2004 Det kan jeg leve med :enig_animasjon: Jeg fant ikke ut om det er kjøpeplikt i klubben, noe jeg ikke håper det er. Har ikke tenkt å ruinere meg her. Men velkomstpakken var utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk velkomstpakken for noen uker siden! Storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå