Gå til innhold

Mening med RUSS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig meningen med å være russ?

Ekke det bortkasta tid??

Du får jo ingen nytte av det?

Noen som vil dele sine opplevelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Russetiden er et maraton hvor man feirer hvor langt man har kommet. For meg er det den villeste tiden med noen av de beste og galne minnene jeg har. Man er jo UNG, man har jo hele LIVET foran seg. Man har all grunn til å feire :jepp:

Det er jo dessuten helt frivillig alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett en stor fyllefest som varer i 17 dager!

Det var jo gøy og veeeldig sosialt, men man fikk vel ikke så mye igjen for det sånn egentlig:p Bare ha brukt massevis av penger, og mistet alt for mange hjerneceller:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe russetida minner meg om fadderuka, så det er nok andre ting som er like 'ubrukelige' også :P

for meg var russetida veldig gøy. Det var liksom ikke annet enn festing, men jeg hadde ikke akkurat brukt tida mi på noe mer fornuftig uansett.

Men ja, syns det var gøy:) En unnskyldning for å feste og være litt harry! Å gjøre noen av russeknutene var dritgøy og :D som å dra på drive in på mc donalds i handlevogn xD

eller dytte en ball med nesa rundt hele kjøpesenteret inne (kjøpesenteret våre er liksom "rundt").. underholdning for gjestene!

også alle de søte barna som spurte pent etter rusekort. Og alle de sære barna som klikka helt når de så oss. Masse å se tilbake på og le av der ja!

og selvfølgelig dra på russetreffet da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og vera ærleg tykkjer eg det er null poeng. Det starta kanskje som ein fin tradisjon (feire overstått skulegang), men har jo utvikla seg til å bli ikkje noko anna enn ein fyllefest, kombinert med pøbelstrekar og mobbing av yngre medelevar. Tragisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...