Gå til innhold

Til bruder på bryllupsforum og Milla


Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Jeg kan forstå at Milla brukte et annet nick på bryllupsforumet med spørsmålene sine. Det er mange som blir mer enn middels forutinntatt når signaturen Milla dukker opp... men det ble da en skikkelig diskusjon, som sikkert ikke hadde blitt sånn hvis de hadde stått Milla fra begynnelsen.

Eller hva tror dere? (Vær ærlig med deg selv nå...)

Så, les innleggene i bryllupsforumet. Det finnes massevis av sårete sjeler pga kjolen til forlover og andre gjester... og andre ting vedr. antrekk. Nå var det en gjest i et bryllup som faktisk spurte om deres mening. Og da var det galt også...? Nå må dere ikke ha så vanvittig traktesyn at det ikke går an å snakke om annet enn akkurat dete DU er opptatt av akkurat i dag da.

Og Milla, det er så bra at du spør... og jeg synes det er helt kult de trådene du har startet. Men jeg skjønner at noen kanskje ikke tror på spørsmålene dine. Det virker nemlig ikke som om du egentlig lurer på noe som helst, skjønner du, men er stilsikker og bestemt som vanlig... om du forstår hva jeg mener.

Personlig høres det vanvittig lekkert ut med den selskinnskåpen du beskriver, sammen med isblå kjole icon_smile.gif Om det passer til akkurat den anledningen finner du selv ut av.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Akkurat det med kleskoder i Bryllup er jeg ingen ekspert på nei. Jeg har god greie på klær, stil og moter men jeg flyr jo ikke i Brylluper hver dag da.

Ellers takk for støtten.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at menn kan bruke grå dress i et bryllup med pent antrekk, og da kan du jo selv regne ut at en kjole som din kan virke overpyntet. Men sjekk med brudeparet, de vet hva de har tenkt.

Ellers så blir bruder veldig sentrerte på akkurat bryllup og det de selv tenker mest på akkurat den dagen. Men alle fortjener et skikkelig svar på et skikkelig spørsmål. Og den som spør, må ta det svaret hun får.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, Anni. Men hvis du virkelig er helt sikker på at det er kun for å provosere, så overse det. Og er du ikke sikker, så husk at alle skikkelige spørsmål fortjener skikkelige svar.

Og er det ikke litt dumt med tråder som går over hvor mye man savner at diskusjonsforumet kun skal være for kommende bruder og kun handle om planlegging...?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...