AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 http://www.finfigur.no/teknikker-for-aa-utrydde-cellulitter-del2.516088-43910.html her står det jo at ingen ting hjelper av de "vanlige " tingene. Trening, vann, massaje o.l!! Noen erfaringer??
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Det der leste jeg for 2 år siden, og ble veldig lei meg. Men jeg ga aldri opp håpet, fikk jeg ikke cellulittfrie lår og ræv, så skulle jeg ha en flott figur! Jeg levde og spiste sunt, var i høy aktivitet, trene hardt, og look at that. I dag når jeg ser på bena og rumpa mi i speilet, er cellulittene kraftig redusert. Så jobber du hardt nok for det, så kan de reduseres! Det viktigste er å IKKE GI OPP.
mariposaa Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Jeg var plagd med cellulitter på baksiden av lårene og på rumpa. Det jeg gjorde, var å kutte ut brus også masserte kjæresten min meg med krem hver dag i to-tre uker. Nå ser jeg tydelig forskjell! De har ikke forsvinnet 100%, men det tror jeg ikke de kommer til å gjøre heller. Men du kan i allefall forbedre huden MYE.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Ikke gi opp Jeg tror det de skriver er bare tull. Jeg prøver å bli kvitt cellulittene mine til sommeren, har begynt å trene, passe på å drikke nok vann, kuttet ned på sukker og usunnheter, tørrbørster og masserer hver dag. Håper det funker
kulu-kulu Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Hadde ikke mye cellulitter før,men litt var der. Trener og drikker mye vann. Har et normalt kosthold,har gjerne sjokoladekick og iskick innimellom. Spiser godteri på lørdager,og restene på søndag. Mine har blitt mindre synlige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå