AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Dette må være det merkeligste spørsmålet jeg noen gang har stilt....!! Altså.. med en mann,som er litt over gjennomsnittet glad i pupper. Hva kan man tilby? Jeg har vært heldig å få utdelt et relativt greit sett med pupper, og har ingenting i mot å bruke de for det det er verdt, haha! Vær kreative!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Klemme og kose med Kysse Pule dem Sprute sperma på dem
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Kan man bli gravid av å pule puppene til en jente?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 Kan man bli gravid av å pule puppene til en jente? Nei, menn kan ikke bli gravide.
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 Nei, menn kan ikke bli gravide. Har du en kilde til det? :O 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Man kan knuse ølbokser. Det så jeg på internett! 1
Knirke Skrevet 4. februar 2012 #10 Skrevet 4. februar 2012 Det er ganske morsomt å bli puppe-pult ihvertfall... Man får en interessant utsikt, for å si det sånn 1
Gjest Madelene1 Skrevet 4. februar 2012 #11 Skrevet 4. februar 2012 Man kan knuse ølbokser. Det så jeg på internett! Haha! Den har jeg og sett. Syke pupper må jeg si.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #12 Skrevet 4. februar 2012 Man kan måle feberen mellom dem,når man er syk :gjeiper: (ja jeg hadde 40 i feber mellom puppan også,ikke bare under tunga og armen. Og ja,jeg kjedet meg,alene og syk som jeg var)
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #13 Skrevet 4. februar 2012 Man kan trekke armene inn under genseren og varme seg på dem. Man kan bruke BHen i mangel av lommer til å gjemme diverse ting. Man kan bruke dem til egen pute om man sovner ved et skrivebord. Armene i kors, dytt litt oppover, legg albuene på bordet og kinnet på en pupp. Ganske behagelig sovestilling til man får kink i nakken. Men antar emnet er litt mindre hva man kan gjøre med pupper og hva man kan gjøre med pupper rent seksuelt? Om mannen din er over snittet glad i pupper, gi ham tilgang. Og la ham kose seg? Motorboat ahoy... Jeg vil på det sterkeste fraråde å dyppe dem i noe søtt og deilig. Sånt er rimelig kvalmende i mengder. Og blir klissete og ekkelt. Styr det i så fall til kun brystvortene. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Haha, morsomt! Kanskje han bare skal få forsyne seg, så får han være kreativ selv
Gjest Levitate Skrevet 4. februar 2012 #15 Skrevet 4. februar 2012 En mann kan.. - Leke med dem. - Kose med dem. - Pirke på dem. - Bite dem. - Kysse dem. - Støtte seg til dem. - Legge hodet sitt på dem. - Varme seg på dem. - Stirre på dem. - Sprute på dem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå