Gå til innhold

Takknemelighetstråden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er så lett å glemme det man har og heller se hva andre har og sammenlikne seg selv. Vi stiller skyhøye krav til oss selv og flere og flere kvinner og menn sliter med depresjon og lav selvfølelse. Jeg selv er en av disse kvinnene. Så jeg opprettet denne tråden for at vi skal skrive ned hva vi er takknemlig for, vi må nemlig fokuserer på oss selv og sette pris på det vi har!! Der er IKKE lov å skrive noe negativt :)

Jeg er takknemlig for:

At barna mine er friske og trives på skole og i bhg.

At jeg har en god, trygg jobb som jeg trives i.

At jeg har en leilighet jeg digger

At jeg har en familie som alltid stiller opp når man trenger dem

At jeg har noen få, men veldig gode venner

At jeg er frisk og rask

Sånn, det var meg, nå er det deres tur! Og det er lov til å skrive mer etterhvert som man kommer på ting :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er takknemlig for at jeg er realistisk og har beina på jord, at jeg er klar over forskjellen på virkelighet og eventyr så jeg slipper å bli skuffa hver virkeligheten slår meg i trynet.

Skrevet

Jeg er takknemlig for familien min og mye av det jeg har opplevd.

Skrevet

Barn

Jobb

Leilighet

Økonomi

Helse

Venner

- mannen som kommer?

Skrevet

For en koselig tråd. Jeg er takknemlig for den gode helsa mi. At jeg har en herlig familie som alltid er der for meg. For alt jeg har opplevd av reiser og morsomme øyeblikk med gode venner.

Selv om jeg er utrolig uheldig ellers i livet, så er det ofte jeg tenker på at jeg er heldigere enn de fleste. Det hjelper utrolig godt på. Jeg har to bein, to armer og hjerne som funker godt. Jeg kan gjøre hva jeg vil i livet. DET er jeg takknemlig for :)

Skrevet

Takknemlig for helsa. Man vet ikke hva man har før man mister det, det kan jeg skrive under på!

Skrevet

Egentlig glad for alt jeg har, selv om det ikke er perfekt. Og spesielt er jeg takknemlig for alle erfaringene i livet som har gjort meg til et helere og gladere menneske.

Skrevet

Jeg er takknemlig for :

- Den nydelige sønnen min :kgbaby:

- Broren min

- Mannen min

- Bestevenninna mi

- Jobben min

- At jeg er frisk og sjelden syk

- At jeg har det jeg trenger

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

takknemlig for at kroppen min ikke syntes det var noe problem å slutte å røyke.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg er takknemmelig for mannen in, For at han forstår meg og orker å holde ut med meg :)

Og jeg er takknemmelig for jobben min, og de gode kollegaene mine.

Gjest Glenfarclas
Skrevet

Eg er takksam for:

- at eg har eit godt hovud og ei god utdanning :opplyser:

- at eg bur i eit sosialdemokratisk land :5:

- at verdas finaste mann er min, berre min :danse:

- og at vi har verdas finaste barn i magen :babyjente:

Skrevet

Jeg er så glad for alt jeg har oppnådd, alt jeg eier, alt jeg har opplevd og ikke minst alle menneskene jeg har møtt :)

Skrevet

Jeg er født i et annet land, og er først og fremst så utrolig takknemlig for at jeg bor i Norge!

Jeg er takknemlig for at jeg kan gjøre hva jeg vil, og for at jeg ikke trenger å være redd mer.

Jeg er takknemlig for at jeg ikke trenger å bekymre meg for familien min.

Jeg er takknemlig for at jeg kan sove trygt hver natt, og ikke bli vekket av flyalarm og bombeangrep.

Jeg er takknemlig for at jeg er frisk, har tak over hodet og mat på bordet.

Ikke minst er jeg takknemlig for min fantastiske samboer, familien min, og vennene mine.

Skrevet

Det er så lett å glemme det man har og heller se hva andre har og sammenlikne seg selv. Vi stiller skyhøye krav til oss selv og flere og flere kvinner og menn sliter med depresjon og lav selvfølelse. Jeg selv er en av disse kvinnene. Så jeg opprettet denne tråden for at vi skal skrive ned hva vi er takknemlig for, vi må nemlig fokuserer på oss selv og sette pris på det vi har!! Der er IKKE lov å skrive noe negativt :)

Jeg er takknemlig for:

At barna mine er friske og trives på skole og i bhg.

At jeg har en god, trygg jobb som jeg trives i.

At jeg har en leilighet jeg digger

At jeg har en familie som alltid stiller opp når man trenger dem

At jeg har noen få, men veldig gode venner

At jeg er frisk og rask

Sånn, det var meg, nå er det deres tur! Og det er lov til å skrive mer etterhvert som man kommer på ting :)

Jeg er frisk (tror jeg i alle fall).

Mannen min er frisk bortsett fra en forkjølelse.

Vi har en super leilighet, som ligger sentralt til.

Jeg har god kontakt med i alle fall to-fire familiemedlemmer/slektninger.

Mannen min har en god jobb.

Dett var dett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...