Gå til innhold

Tror jeg har neglsopp :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oppdaget for et par uker siden at tåneglene mine hadde blitt gule. Valgte å ignorere det inntil videre ihåp om at det kanskje bare var noe forbigående. Men de er fortsatt gule, og det ser ikke så pent ut :(

Tenkte meg til legen på mandag. Har lest litt rundt på nett, og virker som dette er vanskelig å bli kvitt? Noen som har hatt neglsopp her som kan si litt om hvor lang tid det tar for neglene å bli normale igjen?

Argh altså.. utrolig kjedelig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som hjelper er en tablettkur som legen skriver ut resept på,og den er dyr.....over 1000kr. Du ser reslutatet først når neglene har vokst ut igjen,og den hjelper på 80% av de som prøver den. Hugser ikke hva den heter.

Skrevet

Det eneste som hjelper er en tablettkur som legen skriver ut resept på,og den er dyr.....over 1000kr. Du ser reslutatet først når neglene har vokst ut igjen,og den hjelper på 80% av de som prøver den. Hugser ikke hva den heter.

Det gjør ikke så mye at den er dyr. Jeg vil bare bli kvitt dette! Takk for svar..

Skrevet

hvit eddik men det tar 1-2 år før soppen er borte.Tablettkuren virker ymse har jeg hørt,men hør med lege?

Skrevet

hvit eddik men det tar 1-2 år før soppen er borte.Tablettkuren virker ymse har jeg hørt,men hør med lege?

Ja, skal til legen på mandag. Har vært og kjøpt meg nalox nå, tenkte at det ikke kunne skade iallefall.

Skrevet

Har det samme. Men jeg hat oversett det i årevis da, og bare gjemt bort tærne mine. Brukt nailox siden i høst og begge lilletærne er omtrent helt fine men stortåa er ikke bra enda (hadde det på tre tær)...

Har lovet meg selv å ta det opp med legen neste gang jeg er der...

Skrevet

Gå til en fotterapeut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...