AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #1 Skrevet 4. februar 2012 Ja, sikkert veldig HAHAHA. Men det plager meg noe enormt. Spesielt om han tar meg bakfra og jeg får orgasme så fiser jeg samtidig. Helt UMULIG å kontrollere.. Ofte lydløs, men kan av og til lukte. Og jeg regner med han ser det også, huff. Flere som har dette problemet? Mister rett og slett all kontroll under kraftig orgasme.. Jeg liker jo slike heftige orgasmer, men synes det er kjempeekkelt når jeg mister all kontroll og promer i vei.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #2 Skrevet 4. februar 2012 Sett på em buttplugg eller bruk en tykk truse.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #3 Skrevet 4. februar 2012 Sett på em buttplugg eller bruk en tykk truse. Butpluggen vil garantert skyte ut i ekstrem fart. haha! Og jeg kan jo ikke ha truse på under sex heller da, nei å nei. Er jeg den eneste som har det slik?
Pialill Skrevet 4. februar 2012 #4 Skrevet 4. februar 2012 Sett på em buttplugg eller bruk en tykk truse. :skratte: :skratte: Seriøst? En truse? mens de har sex? Vil tro at buttpluggen bare ville hoppet ut i samme slengen om problemet med tarmgass er stort Kjenner meg ikke igjen og har ingen tips dessverre, men føler med deg ts!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #5 Skrevet 4. februar 2012 :skratte: :skratte: Seriøst? En truse? mens de har sex? Vil tro at buttpluggen bare ville hoppet ut i samme slengen om problemet med tarmgass er stort Kjenner meg ikke igjen og har ingen tips dessverre, men føler med deg ts! lag hull i trusa ved vagina åpningen. Eller ta med sånn dorensspray og bruk den mens du kommer. lol
Pialill Skrevet 4. februar 2012 #6 Skrevet 4. februar 2012 lag hull i trusa ved vagina åpningen. Eller ta med sånn dorensspray og bruk den mens du kommer. lol Flust med gode svar her i natten! 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #7 Skrevet 4. februar 2012 Flust med gode svar her i natten! jaja er ikke så mye å gjøre da. gørter hun så gørter hun. er jo lukta hun må gjøre noe med.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #8 Skrevet 4. februar 2012 Lukter jo sjeldent, men det hender seg jo selvsagt. Faen, så useriøse svar det skulle være da. Skjønner det jo på en måte siden problemet mitt er litt latterlig. Men for meg er det er latterlig PROMBLEM
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #9 Skrevet 4. februar 2012 Fjert og kos deg, er ikke noe å gjøre med. Fjerten din er jo en del av deg det også, og om han elsker deg bør han elske den. Jeg hadde ikke giddi å brydd meg for å være ærlig. Du er som du er.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #11 Skrevet 9. februar 2012 Fjert og kos deg, er ikke noe å gjøre med. Fjerten din er jo en del av deg det også, og om han elsker deg bør han elske den. Jeg hadde ikke giddi å brydd meg for å være ærlig. Du er som du er. Haha, han bør da vel ikke elske fjerten hennes? Men nei, jeg har dessverre ingen gode tips. Prøv å holde igjen, jeg ville ikke blitt fjerta i trynet under sex. Kinda turnoff..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #12 Skrevet 9. februar 2012 Har du prøvd å ta en dotur på forhånd? Forhåpentligvis tror han ikke at du faker orgasmen hvis det virker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå