Gå til innhold

fantastisk vibrator :-)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

vil gjerne tipse dere om en vibrator som overgår alle forventninger: Rampant Rabbit (den Charlotte ble avhengig av i Sex and the City). bestilte min på http://www.annsummers.com, beste kjøp jeg har gjort noensinne tror jeg. anbefales!!! (tror man får kjøpt den i butikker i norge også)

kos dere masse

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Noen som vet hvordan man kan få tak i den? fikk ikke bestilt den på linken over.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

den går både på g-punkt og klitoris icon_smile.gif

roterende hode, og prler inni selve vibratoren som snurrer rundt, dessuten en liten kanin med ører som masserer klitoris. stooort smil

denne linken skal fungere, og man kan bestille også utenfor england. (NB! hvis dere har et program som hindrer pop-up reklamer får dere ikke bestilt)

http://www.annsummers.com

(dere finner den under sex toys, p.2)

lykke til med innkjøp icon_wink.gif

klem fra tingeling

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: tingeling den 2002-05-22 00:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

problemet er at man må ha kredittkort for å få bestilt...og det er det jo ikke alle som har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

JUHUUUU!!! fikk det til allikevel.. *gleder seg vilt til pakka kommer*

Takk for tipset icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom så langt at jeg fikk plukket tingene jeg vil ha, men finner ikke hvor jeg skal opplyse hvem jeg er !! Hjelp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes prisen var ganske stiv... Du får tilsvarende dildoer på Orion, Duo eller Secrets i Oslo til 5-600 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hmm..er det hoderegningen min som har sviktet meg helt nå eller... den kostet jo ca 30 £... og det er vel rundt 300 kroner.. er det ikke??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hehe.. Var nok hoderegningen min som sviktet icon_smile.gif Men porto og gebyrer og slikt kommer vel i tillegg tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

den koster £ 24.99 pluss ca £4 i porto (minimum), dvs ca £30 * ca 13= NOK 390,-

ikke så ille synes nå jeg. (men batterier følger ikke med, så sørg for å ha det hjemme icon_wink.gif trenger 4 AA batterier)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei siste anonym

jeg bor i england for tiden, så vet desverre ikke hvordan det er med toll. men mener å huske at når jeg har bestilt fra utlandet til norge før, så har det ikke vært noe problem. den kom dessuten i en helt anonym konvelutt, så den vekker ikke oppsikt.

klem fra tingeling12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg, måtte bare kjøpe en jeg også icon_wink.gif Har akkurat invistert i en ny vibrator, men... Kjekt å ha icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
Gjest Anonymous

Har nå fått pakken min fra England - og er spent på om dette svarer til forventningene....

Pris NOK 348,87 - i tillegg måtte den fortolles ....

Toll + mva 228,80 -

Tilsammen nesten 580,- kroner ...

Det kan jo være greit å tenke på at selv om vibratoren sendes i nøytral pakke - må den åpnes i tollen - og alle papirer /faktura ligger i mappen utenpå konvolutten når du skal hente på posten. Er glad for at jeg ikke kjente hun som sto bak disken i dag ... :oops:

Uansett - gleder meg til kvelden :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fremdeles veeeeeldig fornøyd :sjarmor: ... stooort smil hver gang jeg åpner skuffen hvor rabbiten ligger :sjarmor: ... mmmm... (noen av dere som har fått den som er like fornøyde som meg?) skjønner godt at charlotte (i sex and the city) ble avhengig... brukte den opp til 5 gr daglig når jeg fikk den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Jeg har jo ikke fått somlet meg til å bestille den ennå, men kom tilfeldigvis over den på www.shop.erotikknett.no -den ligger på nyheter!

Og nå er den bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...