AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1 Skrevet 3. februar 2012 Opplys meg Skjønner ikke helt hva som gjør at nettopp det er bra. Noen spesiell type?
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #2 Skrevet 3. februar 2012 Det er en bra kombinasjon av karbs og proteiner som raskt tas opp i systemet og gjør at du restituerer raskere rett etter trening. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #4 Skrevet 3. februar 2012 Det er en bra kombinasjon av karbs og proteiner som raskt tas opp i systemet og gjør at du restituerer raskere rett etter trening. Noen spesiell type? går vel ikke med oboy eller?
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #5 Skrevet 3. februar 2012 Noen spesiell type? går vel ikke med oboy eller? Joda; mannen drikker Litago, mens jeg drikke sojasjokomelk
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #6 Skrevet 3. februar 2012 Egg gjør samme nytten for meg. Greit å ha noen raske karbs ved siden av da. Derfor sjokolademelk er bra, pga de raske karbsene.
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #7 Skrevet 3. februar 2012 Egg gjør samme nytten for meg. Sjokomelk er bedre RETT etter en økt. Egg spiser jeg alltid som måltid når jeg er ferdig med trening(har dusjet, stelt meg og kommet meg hjem igjen)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #8 Skrevet 3. februar 2012 Sjokomelk er bedre RETT etter en økt. Egg spiser jeg alltid som måltid når jeg er ferdig med trening(har dusjet, stelt meg og kommet meg hjem igjen) Det er så, men er ikke så glad i hverken melk eller sjokolade. Så da blir det ikke noe RETT etter trening på meg, og har ikke dødd enda.
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #9 Skrevet 3. februar 2012 Det er så, men er ikke så glad i hverken melk eller sjokolade. Så da blir det ikke noe RETT etter trening på meg, og har ikke dødd enda. Mmmm....soyasjokomelk eller rissjokomelk*slurp* Ingen dør uten sjokomelk etter trening, men jeg har mye mer energi de dagene jeg drikker sjokomelk og så spiser litt senere enn de dagene jeg dropper sjokomelken. Men det er jo selvsagt opp til enhver.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #10 Skrevet 3. februar 2012 Mmmm....soyasjokomelk eller rissjokomelk*slurp* Ingen dør uten sjokomelk etter trening, men jeg har mye mer energi de dagene jeg drikker sjokomelk og så spiser litt senere enn de dagene jeg dropper sjokomelken. Men det er jo selvsagt opp til enhver. Rismelk eller soyamelk med sjokoladepulver? Kanskje jeg kan smake det litt en gang. Hm, lurer på hvordan det hadde blitt for meg da, for jeg yrer over av energi etter en god treningsrunde, jeg blir bare sliten der og da under øvelsene, men når treninga er over, har jeg lyst til å gå ut og løpe rundt hele bygda også Kanskje jeg kan stå over sjokomelk og raske karbs da?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #11 Skrevet 3. februar 2012 Prøv gogreen sin soyasjokolademelk. Den er namm!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #12 Skrevet 3. februar 2012 Prøv gogreen sin soyasjokolademelk. Den er namm! Hvor kjøpes disse drikkene, og hvor mye, 2dl eller mer?
Gjest *Maja* Skrevet 3. februar 2012 #13 Skrevet 3. februar 2012 Jeg har masse energi etter en mils joggetur jeg også, men restitusjonen sjokomelken gir er helt rå! Kroppen henter seg raskere inn og du får ekstra overskudd med raske karbs og proteiner Rema 1000, Coop etc vet jeg har disse produktene
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #14 Skrevet 4. februar 2012 Jeg drakk alltid sjokomelk etter trening før, men ble litt lei av det pga det inneholder så mye kalorier. Nå spiser jeg heller en banan eller en liten eske rosiner for å få i meg kjappe karbs rett etter trening, også tar jeg en proteinshake innen en time. Ca like mange kcals totalt, men får "mer mat for kaloriene" og mer proteiner ift bare en Litago. Uansett, sjokomelk er veldig bra, men om dyu vil ned i vekt kan det være lurt å kanskje heller spise/drikke andre ting. Raske karbs og proteiner bør du få i deg uansett, hvor du får de fra får du velge selv:)
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. februar 2012 #15 Skrevet 5. februar 2012 En banan, litt nøtter og en halvliter vann gjør susen for meg! Eventuelt en fersklaga smoothie med pyttelitt firkornsfrokostblanding oppi
Yme Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Etter trening, vil man ha et protein som tas opp raskt i kroppen. Myseprotein er best, og det finner du i melk, men ikke i soyaprodukter. Det at sjokolademelk er fantastisk til restitusjon stemmer ikke, fordi sjokolademelka inneholder karbohydrater fra rafinert sukker... Man kan bruke sjokolademelk som restitusjonsdrikk, og det fungerer helt greit, men det finnes mange alternativer som er veldig mye bedre... Feks vanlig melk sammen en frukt.
Pingting Skrevet 7. februar 2012 #17 Skrevet 7. februar 2012 Ingen dør uten sjokomelk etter trening Sikker? ...jeg tør ikke teste skjebnen.
Gjest *Maja* Skrevet 7. februar 2012 #18 Skrevet 7. februar 2012 Sikker? ...jeg tør ikke teste skjebnen. Ikke jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå